Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز از راه اندازی شش دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید در استان البرز خبر داد. تاریخ انتشار: 16:52 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۵۲۶

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مهدی شمسی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز از راه اندازی شش دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید در استان البرز خبر داد و عنوان کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک قضایی و با هدف تسریع در فرایند دادرسی و تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع در مهر ماه سال جاری تعداد چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در حوزه‌های قضایی چهارباغ، ماهدشت، مشکین دشت، ساوجبلاغ و دو دفتر در اشتهارد راه اندازی و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز گفت: هم اکنون این دفاتر آماده ارائه کلیه خدمات الکترونیک قضایی از قبیل ثبت‌نام ثنا، ثبت دادخواست و شکوائیه، دعاوی اعتراضی و طاری، دعاوی شورای حل اختلاف و دیوان عدالت اداری و اظهارنامه هستند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این دفاتر، تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که در سطح استان البرز در حال خدمت رسانی به مردم هستند به ۲۹ رسید.   بیشتر بخوانید:   مسئولان بعد از دریافت حساب کاربری ثنا تا پایان آبان ماه دارایی‌‎های خود را اظهار کنند/ حضور دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی   سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح شهر اصفهان راه اندازی شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری البرز ثنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه راهنمای مسافرین ناشنوا در ایستگاه های راه آهن اسکاتلند

تین نیوز

به نوشته ریلوی ساپلای، راه آهن اسکاتلند به عنوان نخستین راه آهن بریتانیا، به تازگی صفحات نمایش بزرگی در ایستگاه های راه آهن خود نصب کرده که حاوی ویدئوهای راهنمای ویژه ناشنوایان جهت بهبود تجربه این دسته از افراد در استفاده از خدمات ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، طبق اعلام راه آهن اسکاتلند، این خدمت جدید با همکاری انجمن حمایت از ناشنوایان بریتانیا انجام شده است. ویدئوهای مورد نمایش در ایستگاه های ریلی شامل آخرین زمان حرکت قطارها، مسیرهای منتهی به قطار مد نظر، پیام های امنیتی و همچنین سرویس های ضروری خواهد بود که به گفته مسئولین راه آهن، تمامی نیازهای افراد ناشنوا در ایستگاه ها را برطرف خواهد ساخت.

راه آهن اسکاتلند همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرده که در پی این اقدام، پنچ ایستگاه راه آهن دیگر در بریتاینا کار بر روی این پروژه را آغاز کرده اند که چنین اقداماتی می تواند تاثیری مستقیم و شگرف در بهبود تجربه افراد ناشنوا در استفاده از خدمات ریلی به همراه داشته باشد.

انجمن حمایت از افراد ناشنوا بریتانیا نیز با صدور بیانیه ای مجزا اعلام کرد که خدمات تازه ایستگاهی ویژه این دسته از افراد سبب شده تا مشکلاتی چون انتخاب قطار یا زمان حرکت اشتباه که پیشتر برای افراد ناشنوا وجود داشت، به طور کامل مرتفع گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • راه اندازی سامانه راهنمای مسافرین ناشنوا در ایستگاه های راه آهن اسکاتلند
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • ساماندهی معتادین متجاهر روی میز دستگاه قضا
  • درباره شرکت سیماران و برند سیماران چه می دانید؟