Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@23:46:43 GMT

(تصاویر) کشف ۳۹ جسد از داخل یک کامیون در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۷۹۵

(تصاویر) کشف ۳۹ جسد از داخل یک کامیون در انگلیس

در یک کامیون در جنوب شرقی انگلیس جسد 39 نفر شامل 38 فرد بزرگسال و یک نوجوان پیدا شد.

به گزارش فرارو، این کامیون در منطقه صنعتی گریز واقع در استان اسکس در شرق لندن پارک شده بود و پلیس در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه یکم آبان اجساد قربانیان را در قسمت بار آن کشف کرد.

پلیس انگلیس می‌گوید راننده این کامیون که یک مرد 25 ساله اهل ایرلند شمالی است به ظن پیوند داشتن با کشف عجیب بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در بامداد امروز شعاع بزرگی از منطقه را بر روی رفت و آمد خودروها بست. این مسئله باعث بروز ترافیک شدید در اطراف این مکان و ممنوعیت دسترسی به کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی واقع در آنجا شده است.

آندرو مارینر فرمانده پلیس منطقه اسکس به رسانه‌ها گفت: این یک حادثه غم‌انگیز است که طی آن افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. تحقیقات ما برای تشخیص این که چه اتفاقی برای این افراد افتاده، در جریان است.

وی با بیان این که کار تشخیص هویت جان‌باختگان در حال انجام است افزود که این کار ممکن است به طول بینجامد.

به گفته این افسر پلیس، کامیون کشف شده احتمالا از بلغارستان آمده و روز شنبه از طریق منطقه هولیهد در ولز، وارد خاک انگلیس شده است.

در پی اعلام کشف ده‌ها جسد ناشناس در کامیونی در شرق لندن، بوریس جانسون گفت که از شنیدن این خبر یکه خورده است.

نخست وزیر انگلیس گفت: من با شنیدن خبر این رویداد فاجعه‌بار در اسکس یکه خوردم. آخرین اخبار این رویداد را به طور مرتب از وزارت کشور می‌گیرم و اکنون داریم ضمن همکاری نزدیک با پلیس اسکس بررسی می‌کنیم تا ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. با همه افرادی که نزدیکان‌شان را در این حادثه از دست داده‌اند اظهار همدردی می‌کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انگلیس اجساد کامیون بلغارستان بوریس جانسون بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه

سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل مدعی شد: «انگلیس  مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است.»

به گزارش مشرق، «باربارا وود وارد» سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره بررسی اوضاع خاورمیانه بدون اشاره به حملات لندن و واشنگتن به انصارالله یمن و حمایت از رژیم اسرائیل در جنگ غزه افزود: «اقدامات بی پروا حوثی ها همچنان تلاش های برقراری صلح برای مردم یمن را تضعیف می کند.»

سفیر انگلیس اضافه کرد: یمن علاوه بر درگیری های جاری، با چالش های زیست محیطی شدیدی مواجه است و پرداختن به این مسائل در حال حاضر، و به عنوان بخشی از هر گونه بحث برای صلح، برای پایداری آینده یمن حیاتی خواهد بود.

وود وارد اضافه کرد: ما مجدداً درخواست خود از همه طرف ها برای تسهیل دسترسی بدون مانع برای فعالان بشردوستان را تکرار می کنیم.

سفیر انگلیس در این نشست بار دیگر به عملیات نظامی وعده صادق ایران در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اشاره و ادعا کرد: ما به صراحت حملات ایران علیه اسرائیل در آخر هفته را محکوم می کنیم و معتقدیم این کشور هیچ کاری برای پیشبرد چشم انداز صلح در غزه انجام نداده است.

او مدعی شد: انگلیس مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است. ما می دانیم که حوثی ها در این حمله اخیر مشارکت داشتند. اقدامات بی پروا آنها همچنان خطر تضعیف جدی تلاش ها برای برقراری صلح در یمن را به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • تایید زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله لبنان
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • اونس جهانی عامل اصلی نوسان بازار طلا و سکه در داخل