Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه شیراز با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان فارس امروز، اول آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی این نهاد را یکی از نخستین مراکز علمی کاربردی دانست که با پشتوانه علمی و فرهنگی و سابقه درخشان جهاددانشگاهی در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان در این برهه زمانی وظیفه خطیری بر عهده دارند که همانا تلاش و کوشش در به دست آوردن علم روز و همسوسازی آن با اعتقادات و آموزه‌های اسلامی است و هرچه در این امر بیشتر بکوشند ایران اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی در راه رسیدن به اهداف نظام و انقلاب خواهد بود.

بابایی اظهار كرد: وجود چنین مرکزی در استان با پیشینه قوی در حوزه فناوری و فرهنگی و همچنین دارا بودن ظرفیت‌هایی از جمله مراکز نوآوری و شکوفایی، مراکز متعدد آموزش‌های تخصصی و خدمات تخصصی درمانی و مشاوره‌ای می‌تواند باعث رشد و ارتقای سطح علمی دانشجویان شود که بعد از اتمام دوران تحصیلات خود بتوانند در بازار رقابت جهت اشتغال حرف اول را بزنند.

محمدرضا زاهدی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز نیز در ادامه این مراسم خطاب به دانشجویان گفت: با هر هدفی که قصد ادامه تحصیل داشته باشید در این مرکز می‌توانید از امکانات موجود و بهره‌گیری از اساتید مجرب به سرمنزل مقصود برسید.

وی اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارتی به عنوان دانشگاه نسل سوم راه‌اندازی شده است که باید دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به عنوان نیروی متخصص جذب بازار کار شوند.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي رسالت دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: این اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات عمومی، کمک به مردم، ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی مذهبی برگزار شد. رستمی با بیان اینکه، این گروه جهادی، به بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات متنوع ارائه کردند افزود: ۵۰ جهادگر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش مسائل اعتقادی و اخلاقی، امدادرسانی، تدریس علوم ریاضی و فنی با حضور در برخی از مدارس پسرانه و دخترانه به صورت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در کلاس‌های درس حاضر شده و تدریس کردند. وی با اشاره به اینکه، بسیج دانشجویی، در دو گروه خواهران و برادران در قالب چندین طرح مختلف تاکنون ۱۰۰ نفر روز نیرو‌های آموزش دیده را برای بهینه سازی فضا‌های آموزشی به کار گرفته است ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ دانشجو دختر و پسر در اردو‌های جهادی طرح شاداب سازی مدارس فعالیت می‌کنند. فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: این اردوی جهادی به مدت دو هفته و با حضور دانشجویانی از دانشگاه پیام نور استان برگزار شد و با هدف تقویت علمی دانش آموزان و ارتقای تحصیلی آنها اقدامات مفید و سازنده‌ای را ارائه کردند. رستمی افزود: این دانش آموزان طی این مدت آموزش مهارت‌های گلدوزی، عروسک سازی، آموزش‌های بهداشتی، طب سنتی، قرآن، احکام، کار‌های دستی و بافتنی را ارائه کردند. وی اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی شامل حلقه‌های صالحین، کلاس‌های تحکیم بنیان خانواده، مشاوره علمی و مذهبی، سبک زندگی اسلامی، یادگیری فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از برنامه‌های این طرح است که در آینده هم ادامه خواهد داشت. فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز برای بسیجیانِ برادر درشهرستان بهمئی اجرایی شد.

دیگر خبرها

  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است
  • ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای بدون صلاحیت علمی و بدون گزینش در مدارس و مراکز غیردولتی
  • ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای فاقد صلاحیت علمی در مدارس غیردولتی
  • ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای فاقد صلاحیت علمی و بدون گزینش در مدارس و مراکز غیردولتی