Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:32:54 GMT

وضعیت دام مازاد استان ایلام باید مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۸۴۰

وضعیت دام مازاد استان ایلام باید مشخص شود

به گزارش ایرنا، حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: داشتن آمار دقیق از میزان موجودی دام، دام مازاد، میزان مصرف استان در ماه های مختلف و برنامه ریزی برای صادرات گوشت و دام زنده به خارج از استان موجب پیشگری از شوک قیمتی و جو روانی می شود.
وی تاکید کرد: از آنجا که سال قبل مصوبه ای مبنی بر ممانعت خروج دام زنده از استان های مختلف کشور داشتیم اکنون با مازاد دام سبک و سنگین در استان بر اساس اعلام امور دام جهاد کشاورزی مواجه ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمتی گفت: در راستای جلوگیری از شوک به بازار،  ایجاد جو روانی و تثبیت قیمت، خرید تضمینی از طریق پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی باید پیگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین از مجری کشتارگاه ایلام خواست که برای تامین سرمایه در گردش از محل کمک های فنی و اعتباری استان اقدام کند.
وی تاکید کرد: ما به دنبال استفاده از طرفیت کشتارگاه استان هستیم و پس از بررسی دقیق و مشخص شدن آمار دام مازاد استان در ماه های مختلف و اینکه مشکلی برای تامین گوشت استان ایجاد نشود، تصمیمات لازم در خصوص خروج دام اتخاذ می شود.
نعمتی در ادامه این نشست به ضرورت دسترسی آسان و سهولت شهروندان به اماکن نظارتی تاکید کرد و گفت: کانکس رسیدگی به شکایات و نظارت باید در اماکن پر تردد مستقر شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست سهمیه تنظیم میوه شب عید به میزان ۶۰۰ تن سیب و پرتقال و تعیین تکلیف سند میدان میوه و تره بار و جانمایی برای استقرار کانکس بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی مطرح و بررسی شد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار استان ایلام خرید تضمینی اتحادیه سراسری دامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها