Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@23:02:45 GMT

پشت پرده شایعه قهر گل محمدی از شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۸۸۶

پشت پرده شایعه قهر گل محمدی از شهر خودرو

گل محمدی چند روزی است از شرایط خود در شهرخودرو شاکی و عصبانی شده و نه تنها به مشهد برنگشته بلکه در تهران هم پاسخگوی تماس مدیران باشگاه نیست.

به گزارش قدس آنلاین، مهمترین بحث در مورد عصبانیت گل محمدی، طعنه‌هایی است که برخی از مسئولان باشگاه بعد از شکست شهرخودرو مقابل نفت مسجد سلیمان و کنار رفتن از تورنمنت حذفی به او زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشارهای وارد آمده به کادرفنی باعث شد یحیی بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان قید ادامه همکاری با باشگاه شهر خودرو را زده و با همه همکارانش در اصفهان خداحافظی کند؛ البته مدیران شهر خودرو معتقدند بحث جدایی اصلاً مطرح نیست و گل محمدی پس از چند روز استراحت به مشهد برمی‌گردد.
از این رو در حالی که تمرینات تیم فوتبال شهر خودرو از فردا و در مشهد آغاز خواهد شد، حضور  گل محمدی در تمرینات همچنان نامشخص است. 
منبع: خبر ورزشی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تيم شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!