Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:26:26 GMT

کره جنوبی هزینه‌های دفاعی را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۹۰۰

رئیس جمهوری کره جنوبی در جریان سخنرانی امروز (سه‌شنبه) برای تعیین بودجه با اعلام اینکه هزینه‌های دفاعی را بالا می‌برد، به کره شمالی تاکید کرد تا به مذاکرات برگردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط بین کره شمالی و کره جنوبی پس از شکست نشست فوریه بین رهبران پیونگ یانگ و واشنگتن در هانوی، ویتنام به بن‌بست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان، پیونگ‌یانگ، کره جنوبی را بابت مانورهای مشترک نظامی با آمریکا و تحویل گرفتن جنگنده‌های آمریکایی مورد انتقاد قرار داده است.

مون جائه این،‌ رئیس جمهوری کره جنوبی با تاکید بر اینکه دفاع قوی برای تعیین سرنوشت بسیار مهم و حساس است، گفت: سئول هزینه‌های دفاعی خود را تا هفت درصد در سال آتی میلادی افزایش می‌دهد و به بیش از ۴۲ میلیارد دلار می‌رساند. ما با تقویت نسل جدیدی از زیردریایی‌ها و ماهواره‌های نظارتی سیستم دفاع مرکزی خود را تقویت می‌کنیم.   این خبر پس از آن منتشر شد که کره شمالی ماه جاری میلادی یک موشک بالستیک آزمایش کرد.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اهدای هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشوئی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از ۳۲۰ میلیون ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد را در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در بر پایه ازدواج‌های آسان، کم هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست، تصریح کرد: ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش ۳۹۸ میلیارد ریال است.

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان گفت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

کد خبر 6080573

دیگر خبرها

  • برخورد سخت رزمندگان با صهیونیست‌ها بخشی از دکترین دفاعی ایران است
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه