Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سنگ‌پرانی دلالان سرپایی به تعدادی از خودروهای پارک شده آسیب رساند و یکی از شهروندان حاضر در محدوده به دلیل اصابت سنگ مجروح شد.

این درگیری با ورود نیروهای انتظامی شهرستان خاتمه یافت و عاملین اغتشاش پس از شناسایی دستگیر شدند.

خیابان فروردین جنوبی شهر پردیس پاتوق هر روزه دلالان سرپایی مسکن مهر پردیس است، دلالانی که بدون پرداخت سرقفلی، اجاره، رهن، مالیات، هزینه آب و برق و تلفن با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر پردیس به متقاضیان از همه جا بی خبر، سود کلانی به جیب می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از مواقع تعداد این دلالان سرپایی مستقر در پیاده روهای خیابان به قدری زیاد است که عابران به ویژه بانوان ترجیح می‌دهند برای رد نشدن از کنار آنها مسیر خود را دورتر کنند.

دلالان سرپایی کارت ویزیت خود را که فقط نام و شماره تماس در آن نوشته شده به متقاضی می‌دهند و به همراه متقاضی تا درب ورودی کارگزاری مسکن مهر می روند و از محاسن مساکن مهر پردیس برای او می گویند تا شاید بتوانند، ملکی را به قیمت بالا بفروشند و یا واحد متقاضی را با قیمتی پایین تر از حد معمول برای سود بیشتر خریداری کنند.

دلالان سرپایی مسکن مهر عامل ایجاد اغتشاش بودند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با توجه به مطرح شدن بورس مسکن برای خرید و فروش در فضای سالم و به منظور پیشگیری و جلوگیری از متضرر شدن خریدار و فروشنده، دلالان سرپایی این درگیری را ایجاد کردند.

هدایت با بیان اینکه ما با بنگاه‌های رسمی مشکل نداریم، اظهار داشت: آنها بر اساس چارچوب نظام صنفی فعالیت دارند و مشکل ما با دلالان سرپایی است که به دلیل ساماندهی در درب ورودی کارگزاری با نیروهای ما درگیر شدند.

وی افزود: دلالان سرپایی امنیت مردم را بر هم زدند و خساراتی به خودروهای پارک شده و درب ورودی کارگزاری وارد کردند که با همکاری به موقع نیروی انتظامی برطرف شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از علیرضا آغاجری دادستان شهرستان پردیس درخواست و انتظار برخورد جدی با متخلفان را داریم تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

هدایت ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد به موقع نیروی انتظامی، اظهار داشت: ما در جهت ایمن سازی ورودی کارگزاری و ایجاد فضای آرام برای حل مشکلات مالکان پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعدادی نیروی انتظامات را در ورودی درب کارگزاری مستقر کردیم.

وی عنوان کرد: با استقرار مستمر نیروهای انتظامات شرکت عمران و با کمک نیروی انتظامی شهرستان در جلو درب ورودی کارگزاری مشکل دلالان سرپایی مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به ایجاد اختلال در بازار خرید و فروش مسکن مهر توسط دلالان سرپایی خاطر نشان کرد: آنها واحدهای مالکان را با قیمت پایین می‌خرند و با قیمت‌های چندین برابری به متقاضیان دوم و سوم می‌فروشند و حضور آنها در جلوی کارگزاری به نفع متقاضیان نیست.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس درگیری مسکن مهر پردیس انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: در پی بارندگی اخیر حجم آب ورودی به سد‌های استان از ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون متر مکعب بود و آب ذخیره شده در سد‌های استان در حال حاضر حدود ۱۴۲ میلیون مترمکعب می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سینا روزبهانی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان در مصاحبه اي گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، میزان بارندگی در سال آبی جاری اخیر ۲/۹۸ میلیمتر است که نسبت به مشابه بلند مدت تا این تاریخ ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته میزان بارش‌ها ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: حجم سد‌های استان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۲۴/۵۶۹ میلیون مترمکعب است که تا ۳ اردیبهشت سال جاری ۲۵ درصد حجم پرشدگی سد‌های استان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‎‌ای کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ٤ سد در حال بهره‌برداری وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات سد جیرفت ۲۸ درصد، سد تنگوئیه سیرجان ۱۰ درصد، سد شهید سلیمانی بافت ۳۱ درصد و سد نساء ۲۱ درصد ذخیره آب دارند.

روزبهانی در خصوص دلایل تاثیر اندک بارش‌های اخیر بر روی افزایش حجم سد‌های استان گفت: در برخی موارد بارندگی‌ها در پایین دست سد‌های استان رخ داد و در نتیجه سیلاب حاصله به سد‌های استان وارد نشد. 

وی افزود: در برخی موارد نیز بند‌های بالادست سد‌های استان کرمان بخشی از آب را در خود ذخیره می‌کنند که ضروری است آب ذخیره شده در این بند‌ها پس از ته‌نشینی و رسوب‌گیری به سمت سد‌ها هدایت گردد.

دیگر خبرها

  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر