Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله حیدری در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره ای و روانشناسی در زمینه اختلالات و مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی اداره کل بهزیستی استان البرز خدمات مختلفی ارائه میکند.

وی افزود:  در سطح استان یک مرکز مشاوره دولتی، یک مرکز مشاوره تلفنی دولتی تحت عنوان صدای مشاور (خط ۱۴۸۰) و ۶۲ مرکز مشاوره غیر دولتی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۵ هزارو ۴۳۴ هزار نفر از خدمات مشاوره ای حضوری دولتی و غیر دولتی بهزیستی استان بهره مند شدند.

حیدری عنوان کرد: مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ با هدف ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به شکل غیر حضوری بمنظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره به صورت رایگان می باشد.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی غیر حضوری در تمام سنین علاوه بر کاهش آسیب های روانی، اجتماعی، فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره، صرفه جویی از نظر زمانی و اقتصادی  در پی خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۸ حدود ۱۴ هزارو ۹۹۵ نفر از خدمات مشاوره تلفنی اداره کل بهزیستی استان بهره مند شدند.

کد خبر 1313594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه باشگاه استقلال کردهای سوریه خودرو باشگاه پرسپولیس سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز