Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامتی از دیدگاه اغلب ما بزرگترین نعمت زندگی است و مجموعه آگاهی‌هایی که به حفظ چنین نعمت ارزنده‌ای کمک کند همواره مورد توجه ما قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آژانس کتاب، یکی از حوزه‌هایی که محتواهای آموزشی در آن بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، حوزه سلامت فردی است و به همین دلیل کتاب‌های حوزه سلامت همیشه پرتقاضا و پرطرفدار هستند به همین دلیل کارشناسان موسسه آژانس کتاب از میان کتاب‌های پرشمار این حوزه، ۵ کتاب در حوزه سلامت که مطالعه آنها برای عموم مردم مفید است را در این گزارش به شما معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آشنایی با آژانس کتاب ذکر این نکته خالی از فایده نیست که این مجموعه به صورت فروشگاه آنلاین و فیزیکی انواع کتاب و لوازم‌التحریر را به متقاضیان در سراسر کشور عرضه می‌کند و از سابقه و اعتبار مطلوب در حوزه توزیع و فروش کتاب بهره‌مند است.

سلامتی با تغذیه صحیح

بسیاری از افراد به دنبال یک کتاب در حوزه سلامت هستند که با زبان ساده و همه فهم اصول تغذیه صحیح و ارتباط آن با سلامتی را تشریح کند و برای چنین گروهی از  مخاطبان مطالعه کتاب سلامتی با تغذیه صحیح یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. در کتاب سلامتی با تغذیه صحیح بنا به نیازهای آموزشی رصد شده در سطح جامعه، اصول علمی غذا درمانی و روش‌های پیشگیری و کنترل تعداد زیادی از بیماری‌ها با استفاده از غذاهای طبیعی و گیاهان شفابخش به زبان ساده برای مخاطبان شرح داده شده است. حسین میرحیدر نویسنده کتاب سلامتی با تغذیه صحیح برای نگارش این کتاب در حوزه سلامت از معتبرترین و به روزترین منابع پژوهشی و علمی جهان بهره گرفته و اطلاعات کاربردی به دست آمده از پژوهش‌های دانشمندان شناخته شده جهان در مورد پیشگیری و درمان بیماری‌ها با تغذیه صحیح را با عباراتی ساده بیان کرده است. کتاب سلامتی با تغذیه صحیح را می‌توانید به سهولت از آژانس کتاب تهیه کنید.

بهداشت و سلامت جنسی

با وجود آن که سلامت جنسی یکی از مهمترین حوزه های سلامت است، این حوزه به دلایل فرهنگی در کشور ما مورد غفلت قرار گرفته و کتاب در حوزه سلامت جنسی به تعداد کافی در اختیار متقاضیان قرار ندارد. کتاب بهداشت و سلامت جنسی نوشته مارگارت نوزبام و جوآن روزنفلد با ترجمه ریحانه فیروزی و مریم شیرمحمدی یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند اطلاعات و آگاهی‌های مفیدی در این حوزه به عموم علاقه‌مندان ارائه کند. کتاب بهداشت و سلامت جنسی شامل اطلاعاتی مورد نیاز درباره اختلالات و نگرانی‌های جنسی در طول زندگی افراد از کودکی تا کهولت است و نکته جالب توجه این که در این کتاب با ارائه سناریوهایی از وضعیت حقیقی بیماران، این موضوعات به صورت ساده و قابل درک بیان شده‌اند. در این کتاب آگاهی‌های جنسی مورد نیاز گروه های سنی مختلف، اطلاعات مفید درباره فعالیت جنسی در ناتوانی‌ها، و موضوعاتی درباره افراد درگیر ایدز که بحث آن این روزها در جامعه ایران داغ است، مطرح شده است. کتاب بهداشت و سلامت جنسی در وب سایت آژانس کتاب موجود است و می توانید آن را به سهولت تهیه کنید.

روش جدید لاغری و تندرستی

لاغری و لاغر شدن موضوعیست که اگر با نگاه به مزیت‌های نداشتن اضافه وزن به آن نگریسته شود، دغدغه‌های مثبت به شمار می‌رود. کتابهای زیادی در مورد لاغری در بازار نشر موجود است اما در کتاب روش جدید لاغری و تندرستی -  نوشته ل. استوارت، م. بتی، س. اندرو با ترجمه حسن بشارت - علاوه بر روش‌ ها و راهکارهای علمی‌ و امتحان پس داده‌ لاغر شدن و حفظ تناسب‌ اندام‌ به اصول حفظ‌ تندرستی، افزایش‌ طول‌ عمر و کاهش‌ خطرات‌ بیماری‌های‌ مختلف‌ همزمان با لاغر شدن نیز پرداخته شده است. به علاوه در این کتاب نحوه تهیه غذاهای سالم که ضمن برآورده کردن نیازهای بدن، کالری‌های اضافی وارد جسم انسان نمی‌کنند نیز به زبان ساده توضیح داده شده است. اگر در فکر رژیم لاغری هستید با خواندن روش جدید لاغری و تندرستی با اصول اساسی که یک رژیم غذایی سودمند لاغری را از یک رژیم غذایی مضر لاغری تفکیک می‌کند، آشنا می‌شوید. این کتاب از نظر حجم نیز چندان سنگین نیست و در ۱۹۲ صفحه مطابق با حوصله طیف غالب مخاطبان ایرانی، به نگارش درآمده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به وب سایت آژانس کتاب مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۴۰۸۰۰۰ – ۰۲۱تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حفظ تندرستی سلامت کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می گیرد، می تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود. بنابراین توصیه می شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می شود، می تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب تر فرآورده های پوستی می شود.

کد خبر 846383 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد