Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم اوراواردز ژاپن با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا حریف الهلال شد. تاریخ انتشار: 17:29 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۰۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت، عصر امروز ( چهارشنبه) تیم‌های فوتبال گوانجو چین و اوراواردز ژاپن در چین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود اوراواردز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نماینده ژاپن با پیروزی ۳ بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت حریف تیم الهلال در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا شد.

شینزو کوروکی در دقیقه ۵۰ تنها گل این دیدار را برای تیم ژاپنی به ثمر رساند.   نکته جالب توجه اینکه قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود.    انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اوراواردز ژاپن گوانگژو اورگراند لیگ قهرمانان آسیا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین