Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوع مدیریت تیم توسط کی‌روش به ویژه در مورد پرونده «خامس رودریگز» و عدم دعوت وی به تیم ملی کلمبیا، موجب شد تا رییس فدراسیون فوتبال این کشور اظهاراتی را علیه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مطرح کند.

پیش از آنچه برای شماره ۱۰ قهوه‌کاران رخ داد (که به گفته کی‌روش به دلایل فنی به تیم ملی کلمبیا دعوت نشده بود)، «رامون خسورون» رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا مدعی شد که غیبت خامس با توافق شخصی با کی‌روش بوده است؛ پروفسور کی‌روش همواره با او در تماس است؛ پیش از دعوت نشدن خامس آنها جلسه‌ای سه یا چهار ساعته داشتند و به این توافق رسیدند که ستاره رئال در برنابئو بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارنظر ابهاماتی را در خصوص پرونده خامس به وجود آورد و علاوه بر این، اعتبار کی‌روش را زیر سوال برد زیرا این اظهارات با آنچه مرد پرتغالی در خصوص غیبت خامس در فهرست تیم ملی گفته بود، تناقض داشت.

سرمربی پرتغالی کلمبیا گفته بود: برخی گفته‌اند که خامس درخواست کرده که به تیم ملی دعوت نشود اما این موضوع حقیقت ندارد؛ هرگز توافقی در کار نبوده و بازیکنی نداشته‌ام که چنین درخواستی کند؛ تصمیم‌گیری یک اتفاق عادی است و مسئولیت آن هم با من است.

در کنار اظهارات خسورون، «آلوارو گونالس» نایب رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا به‌تازگی ضمن ابراز تعجب از گفته‌های کی‌روش، بدون پنهان کردن نظر خود، اظهار داشت: مابین ۲ فردی که باید با هم هماهنگ بوده و حرف‌های‌شان یکی باشد، ناهماهنگی و تناقض می‌بینم؛ اگر قرار به دروغ گفتن است پس بیایید همه دروغ بگوییم.

آلوارو در خصوص مربی دروازه‌بان های جدید ایرلندی تیم کی‌روش تاکید کرد: به تصمیمات سرمربی احترام می گذارم اما پست دروازه‌بان برای من اهمیت زیادی دارد و بسیار جدی است؛ مربی این پست باید بومی باشد؛ کسی که اهل کلمبیا نیست و با بازیکنان و خصوصیات اخلاقی آنان آشنا نیست نباید پستی با این حساسیت را در اختیار داشته باشد.

گونزالس که ریاست واحد «دیفوتبال» یا «شاخه آماتور» فدراسیون فوتبال کلمبیا را بر عهده دارد، تنها کسی بود که از همان ابتدای کار مخالفت خود را با حضور کی‌روش ابراز کرد؛ به عبارت دیگر او می خواست جانشین پکرمن، یک کلمبیایی باشد و برای این منظور دو گزینه را معرفی کرد: رینالدو روئدا و خوآن کارلوس اوساریو.

شکی وجود ندارد که شکست سه بر صفر مقابل الجزایر تنش مابین طرف‌های درگیر را افزایش خواهد داد؛ فقدان تفاهم و درک دوطرفه مابین سرمربی و سران فدراسیون یعنی کسانی که هر چه در توان داشتند به کار گرفتند تا مرد پرتغالی را روی نیمکت کلمبیا بنشانند، رفته رفته جو داخلی فدراسیون فوتبال کلمبیا را از متحدین به تخریب‌چیان تغییر داده است.

این شرایط به هیچ وجه به سود فدراسیون و سرمربی نیست زیرا تیم ملی کلمبیا در تعطیلات بعدی بازی‌های باشگاهی (فیفادی) باید در انتخابی کوپا آمریکا حضور پیدا کرده و از این رو گرفتن نتایج خوب و قابل قبول برای مرد پرتغالی یک الزام خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که عنوان شد روز گذشته محمدرضا منصوری با پایان دوران داوری خود با حضور در استودیو آنتن دقایقی مهمان ما بود و در خصوص مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

یکی از بخش‌های گفتگوی شکل گرفته که مشروح آن را به طور کامل طی ساعات آتی خواهید دید مربوط به امکانات داوری در فوتبال ایران بود. محمدرضا منصوری با اشاره به این موضوع که برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر سیستم رادیویی و هدست را خریداری کرده و پیش از بازی‌ها در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند، به موضوع خرید دو دستگاه هدست نیز توسط فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کمک داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها و همچنین المپیک را در کارنامه دارد، در این بخش به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که یکی از سیستم‌های خریداری شده توانایی هماهنگی با سیستم VAR را ندارد و این جهت بلااستفاده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال