Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مجید انصاری، بعد از ظهر چهارشنبه در افتتاحیه همزمان سه کنگره سرطان در مرکز همایش‌های رازی تهران که تا روز سوم آبان ادامه خواهد داشت، گفت: شواهد علمی نشان می‌دهد درمان‌های مربوط به سرطان‌ها فقط توانسته به کاهش عوارض بیماری و کیفیت زندگی بیماران کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با بیان اینکه امیدواریم بتوان در آینده به افزایش طول عمر بیماران مبتلا به سرطان کمک کرد، افزود: درمان سرطان به آن معنا که بتواند سیستم ایمنی بیمار را متعادل بسازد، با چالش‌هایی مواجه است.    انصاری با اشاره به رویکرد و اقبال مردم در ایران و دنیا به استفاده از طب مکمل، گفت: ما تلاش می‌کنیم بیمار با اطلاعات کامل، از تمام امکانات برای بهبود کیفیت زندگی استفاده کند.   او با اشاره به همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی برای انجام پروژه‌های مشترک حل چالش‌های درمان سرطان، افزود: یکی از چالش‌هایی که در این حوزه با آن مواجه هستیم، چالش‌های کلینیک است.   انصاری به هزینه‌های درمان سرطان به عنوان یکی دیگر از چالش‌های پیش روی درمان متمرکز سرطان اشاره کرد و گفت: درمان متمرکز سرطان نیازمند وجود چند متخصص در کنار یکدیگر است که همین مسئله هزینه درمان سرطان را افزایش می‌دهد که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید دبیر علمی کنگره ملی طب فراگیر در سرطان، به نوع نظام مدیریت بیمار مبتلا به سرطان به عنوان یکی دیگر از چالش‌های پیش روی درمان متمرکز سرطان اشاره کرد و افزود: اقدامات ما باید به گونه‌ای باشد که منجر به سردرگمی بیمار نشود.
او با بیان این مطلب که درمان سرطان فقط محدود به برداشتن تومور نمی‌شود، توجه به طب فراگیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: در نگاه پزشکی کل نگر، درمان سرطان فقط محدود به برداشتن تومور نمی‌شود و ما باید سیستم ایمنی بدن را که دچار اختلال شده است، متعادل سازیم.   انتهای پیام/ چالش‌های درمان سرطان    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ دبیرعلمی همایش علمی اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران با اشاره به اینکه به این همایش ۱۰ مقاله علمی در زمینه سه محور همایش ارائه شده است گفت عوامل اقتصادی مهار تورم، عوامل ساختاری مهار تورم و الزامات اقتصاد ایرانی در زمینه مهار تورم از محور‌های این همایش بودند.

وی اضافه کرد این همایش یک روزه علمی با همکاری ۱۵ نهاد و مرکز علمی و باهدف کمک به تحقق شعار سال و ارائه راه حل برای چالش ها‌ی اصلی اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در نوبت عصر این همایش با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد اسلامی در گرو میدان داری مردم در اقتصاد است گفت حضور مردم در اقتصاد و افزایش مشارکت مردم در اقتصاد راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

محمدمنان رئیسی با تاکید بر ضرورت پیدا کردن راه‌های ورود مردم به اقتصاد گفت هر زمانی که مردم به اقتصاد ورود کنند دچار تحول و موفقیت‌های زیادی در اقتصاد می‌شویم و بها دادن به سرمایه‌های خرد مردم یکی از راه‌های تحقق مشارکت مردم در اقتصاد است.

وی با بیان اینکه تمرکز گرایی در اقتصاد و حذف مردم در اقتصاد از مشکلات و آسیب‌های اقتصاد کشور است افزود برای رشد مشارکت مردم باید نهاد دانشگاه و حوزه میدان داری کنند و در این زمینه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید جهاد علمی را در مدیریت کشور ضریب دهیم

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می‌شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟