Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدانظر دریکوند روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به منظور ارزیابی عملکرد شهرداری های لرستان در حوزه  پروژه های عمرانی، خدماتی، اصول شهرسازی، اداری و استخدامی،هزینه کردن اعتبارات شهرداری ها از پنج شنبه دوم آبان ماه جاری بازرسی های دوره ای از شهرداری ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این راستا نظارت دقیق و موثر بر تشکیل و حسن عملکردهیات های تطبیقی، مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان ها، عملکرد شهرداری ها به ویژه در مورد تخلفات ساختمانی، ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرها و عملکرد مالی و شهرداری ها اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریکوند ادامه داد: به منظور نظارت بر رعایت قوانین و مقرارت در عقد قراردادها و ایجاد تعهدات مالی، بررسی وضعیت موجود در شناخت آسیب های احتمالی، تیمی متشکل از کارشناسان خبره و متخصص در حوزه های عمرانی، شهرسازی، مالی و اداری کار ارزیابی شهرداری های لرستان را انجام می دهند.

وی گفت: نتایج این بررسی ها به استاندار و شورای معاونین اعلام می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد شهرداری خرم آباد ارزیابی عملکرد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان