Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:42:08 GMT

دورتموند مقصد بعدی ژوزه مورینیو؟

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۵۰۰

دورتموند مقصد بعدی ژوزه مورینیو؟

در آلمان این شایعه به گوش می رسد که سران بروسیا دورتموند روی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی بعدی خود نظر مثبت دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد» مدیران باشگاه بورسیا دورتموند نسبت به استخدام ژوزه مورینیو علاقه‌مند هستند و این سرمربی پرتغالی را گزینه مناسبی برای جانشینی لوسین فاوره برای بازگرداندن زردپوشان وستفالن به مسیر درست در رقابت‌های بوندس‌لیگا می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی پرتغالی که در حال یادگیری زبان آلمانی است، پس از اینکه در ماه دسامبر 2018 از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد، دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، این در حالی است که گفته می‌شود آقای خاص از ماه مِی تا سپتامبر پیشنهاد باشگاه‌هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد کرده است.

 

 

 

 

در حالی دورتموند نسبت به استخدام سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، رئال مادرید و اینتر علاقه‌مند است که در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شده مبنی اینکه فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید علاقه‌مند است ژوزه مورینیو را به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند و در صورتی که با زین‌الدین زیدان قطع همکاری کند، این سرمربی پرتغالی را استخدام خواهد کرد.

 

دورتموند که فصل گذشته رقابت نزدیکی با بایرن مونیخ برسر قهرمانی در رقابت‌های بوندس‌لیگا داشت و در هفته پایانی رقابت برای قهرمانی را به حریف خود واگذار کرد، در فصل جاری این رقابت‌ها باثبات نبوده و از 8 بازی اول خود 4 برد، 3 تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 15 امتیاز در رده چهارم جدول است و با بوروسیا مونشن‌گلادباخ صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارد.

 

 

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد

ابرل از جمال موسیالا به عنوان سمبل بایرن مونیخ در آینده یاد کرد

طرفداری | مکس ابرل روز گذشته (پنجشنبه) مصاحبه مفصلی با اسکای انجام داد که بخش دوم گفته‌های مهم او را در بسته زیر می‌خوانید:

 

آینده یوسوا کیمیش:

او یک بار خیلی واضح به من گفت که می‌خواهد بداند سرمربی جدید تیم چه کسی است تا با توجه به این موضوع راجع به آینده‌اش تصمیم بگیرد. همه چیز به خود او بستگی دارد.

جمال موسیالا: 

جمال موسیالا فروشی نیست. او قرار است به سمبل بایرن مونیخ در آینده تبدیل شود. 

سرنوشت قهرمانی بوندسلیگا: 

هنوز به کسب قهرمانی امیدوارم. هرچند تنها هشت بازی باقی مانده و ده امتیاز اختلاف وجود دارد، اما بایرلورکوزن هنوز یک بازی را هم نباخته و اگر این اتفاق در هفته‌های پیش رو رخ دهد، می‌تواند بر روند آن‌ها تاثیر منفی بگذارد. در حال حاضر ما فقط روی کار خودمان باید متمرکز باشیم‌: بازی‌ها را ببریم و تا حد ممکن امتیاز کسب کنیم.

ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • توخل: جانشین من در بایرن مونیخ؟ وارد این بحث نمی‌شوم؛ قطعا برای بردن دورتموند بازی می‌کنیم
  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر