Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری گفت: در ادامه جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز، دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت با همکاری و همراهی مدیران و همکاران مناطق برق، اقدام به شناسایی و جمع آوری برق‌های غیرمجاز در سطح کلان‌شهر تهران کرد.

وی افزود: انشعاب‌های غیرمجاز معضل بزرگی در صنعت برق محسوب شده که ضمن آسیب به بیت‌المال و تاسیسات شبکه‌های برق، صدمات جبران‌ناپذیر جانی و آسیب به وسایل برق مشترکان قانونی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با ارگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط همچون شهرداری، تعزیرات و نیروی انتظامی طی دو روز با حضور در منطقه برق مولوی اقدام به ساماندهی انشعاب‌های برق و رفع سد معبر این محدوده کرد.

کد خبر 4754557

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید برق برق نیروگاه برق برق رسانی حسين صبوري اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بورس تولید نفت بازار سهام مالیات قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی دلار ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل حافظ تهران ماندگار شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند که در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

وی گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • خلوتی خیابان های تهران و سرعت غیرمجاز
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس