Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، امداد گروه بهمن به کلیه خودروهای سواری زائران خدمت رسانی کرد. خدمت رسانی در این طرح به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی انجام و فقط هزینه قطعات یدکی اخذ شد.

طرح خدمات و امداد گروه بهمن ویژه ی ایام اربعین حسینی پس از 11 روز در 30 مهر ماه 98 با موفقیت به پایان رسید . این طرح با مشارکت فعال نمایندگی های منتخب استان های کردستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و تیم های امدادی مستقر در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور به عراق اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات مناسب پایگاه امدادی و خدمت رسانی علاوه بر خودروهای گروه بهمن به سایر خودروهای سواری از اتفاقات حائز اهمیت طرح امداد اربعین حسینی بود. گروه بهمن در این طرح با برنامه ریزی و نظارت دقیق بر اجرای صحیح خدمت رسانی سعی کرد تا خدمات امداد ویژه ای را به زائران کربلای معلی ارائه کند؛ امداد در محل، حمل خودرو، سوخت رسانی، تعویض زاپاس، تعویض قطعات معیوب و شارژ باطری از جمله موارد خدمت رسانی بود.

گفتنی است سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن در طرح امداد ایام سوگواری اربعین حسینی جهت رفاه حال زائران و مسافران  به مدت ۱۱ روز از 20 لغایت 30 مهر 98 در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور به عراق با تعمیرکاران آموزش دیده به ارائه خدمات پرداخت. این خدمات به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی انجام و در صورت نیاز به قطعات یدکی تنها هزینه آن اخذ شد، همچنین قطعات یدکی محصولات بهمن توسط تمامی نمایندگی‌های این شرکت در پنج استان مذکور تأمین شد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت.

طبق آمار ارائه شده از احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین از اول ماه صفر تا اربعین سید الشهدا سه میلیون و ۵۰ نفر از زائران به کربلا مشرف شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است به گزارش روابط عمومی گروه بهمن در 13 مهر ماه 98 طرح خدمات ویژه امداد گروه بهمن در اربعین حسینی، نحوه خدمت رسانی و محل استقرار تیم های امدادی به عموم مردم اطلاع رسانی شده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو گروه بهمن امداد خودرو بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز