Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان به ظرفیت‌ها و تشابهات فرهنگی عراق با کردستان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقداماتی برای تولید و ساخت برنامه مشترک با اقلیم آغاز شده است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جعفر عبدالملکی ظهر امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه هم‌گرایی و هم‌افزایی رسانه‌ای با محور توسعه جزو اهداف پیش‌رو در استان کردستان است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید خلاء‌های همدیگر را تکمیل و با شناسایی و انعکاس مشکلات و نقد سازنده به‌دنبال حل مشکلات مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌های استان کردستان باید در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملی فعالیت کرده چراکه دشمنان همیشه برای تفرقه و اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذاهب مختلف برنامه‌ریزی و اهداف شوم بسیاری تدارک دیده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان به امنیت پایدار در استان اشاره کرد و گفت: مردمان این خطه از سرزمین به برکت نظام جمهوری اسلامی با اقتدار، افتخار و در سایه آرامش و امنیت کافی زندگی کرده و بسیاری از کُردهای جهان در حسرت کُردهای کشور هستند چراکه حقوق آنان کامل رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه کُردها اصیل‌ترین ‌قوم ایرانی هستند، تصریح کرد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم و پیشرفت همه جانبه استان کردستان تلاش مضاعف کنند.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه باید در راستای تقویت و توسعه شبکه‌های استانی تلاش بیشتری کنیم، عنوان کرد: برنامه‌های رادیویی مرکز استان کردستان، یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های مراکز کشور است.

وی بیان کرد: کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و موسیقی در کشور و بین‌المللی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اما متأسفانه برخی از مدیران فرهنگی اقدام به برگشت بودجه‌های فرهنگی کرده که این نشان از ضعف و بیانگر آن بوده که این مسئولان به استان خدمت نمی‌کنند.

رئیس صدا و سیما از بازیگر "سلمان فارسی" رونمایی کرد+عکسبا نامه شبکه مستند هم نگذاشتند وارد مرکز دوبلاژ صدا و سیما شوم/ نگذاریم تاریخ دوبله نابود شودتوضیحات رئیس صدا و سیما درباره مداحی در جمع پیرغلامان حسینی+فیلم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با تاکید بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای هشدار داد: دشمنان سعی می‌کنند از هر ابزاری برای لطمه‌زدن به اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان استفاده کنند که با افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه دسیسه شوم آنان نقش بر آب می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های شبکه استانی پرداخت و گفت: برنامه‌ها در 5 محور همچون حوزه سرمایه انسانی کارآمد، تولید و توزیع پیام، توسعه زیرساخت‌ها، اقتصاد رسانه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تنظیم کرده تا به مردم استان کردستان خدمتی صادقانه کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه کردستان مظهر تنوع فرهنگی است، افزود: تنوع لهجه‌‌ها، موسیقی، طبیعت، مذهب، زبان و لباس ظرفیت خوبی برای تولید برنامه‌های جدید در مرکز استان ایجاد کرده و در این راستا برنامه "به‌ره‌ شله" تولید و بر روی آنتن رفته است.

وی با بیان اینکه شادی و نشاط برای جامعه بسیار مهم و باید برخواسته از ذائقه مخاطب باشد؛ ادامه داد: "نمایش جدید خه م روین" با بهره‌گیری از نیروها، هنرمندان و چهره‌های بومی و خارج استان تهیه و به‌زودی بر روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با ذکر اینکه «حمایت از نخبگان، اثرگذاری در مردم و تعالی‌بخشی» باید در تولید اخبار باشد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در راستای  نخبه‌محوری، توجه بیشتر به جوانان، زنان و طبقه متوسط جامعه گام بردارند.

عبدالملکی به ظرفیت‌ها و تشابهات فرهنگی عراق با کردستان اشاره کرد و افزود: در این راستا اقداماتی برای تولید و ساخت برنامه مشترک با عراق آغاز شده و امیدواریم این تعاملات مایه خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/

R7848/P4001/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردوغان در بدو ورود به کردستان عراق که پس از دیدار با مقامات ارشد عراقی در بغداد صورت گرفت، مورد استقبال نچیروان بارزانی رئیس اقلیم و مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

اردوغان صبح امروز وارد بغداد شد و مورد استقبال محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق در بغداد قرار گرفت.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت