Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ازبکستان از بازی و عملکرد تیم فوتسال افغانستان تمجید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، باخودیر آخمدوف در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی نخست تیمش با تمجید از عملکرد تیم ملی افغانستان گفت: بازی سختی داشتیم و در لحظاتی از بازی تحت فشار تیم حریف بودیم با این حال توانستیم برد پرگلی کسب کنیم.

وی ادامه داد: با این 3 امتیاز، با شرایط خوبی پای به دیدارهای آتی خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ازبکستان گفت: سعی خواهیم کرد برای بازی های بعدی اشتباهات خود را کاسته و از 2 بازی بعدی با امتیازات کامل از زمین خارج شویم.

آخمدوف در مورد مرحله نهایی نیز گفت: ازبکستان ابتدا برای صعود از این مرحله تلاش می کند و سپس برای مرحله نهایی برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید: برد پرگل و سخت فوتسال ازبکستان برابر افغانستان جلسه هماهنگی تیم‌های مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال ارومیه آذربایجان غربی فوتسال آسیا تیم ملی فوتسال ازبکستان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا تیم ملی فوتسال افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران

حجت الاسلام عرب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران از ۵ فروردین ماه در  ورزشکاه فجر بم آغاز شده است و تا ۱۰ همین ماه ادامه دارد. 

وی افزود: در این مرحله از اردو، ۲۰ بازیکن زیر نظر مهدی صانعی خود را برای مسابقات جهانی قزاقستان ۲۰۲۴ آماده می کنند.

حجت الاسلام عرب با اشاره به کادرکرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال در این مرحله از اردو تصریح کرد: مهدی صانعی،  رضا یوسفی، هادی عبدالهی، ایمان کریمی افشار و محمدعلی عرب به ترتیب به عنوان سرمربی، مدیر فنی، کادر و سرپرست به عنوان نمایندگان استان کرمان در دومین مرحله ی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران حضور دارند.

وی بازدید از ارگ تاریخی بم، انجام یک بازی دوستانه با تیم جوانان بم  و یک دیدار دوستانه با تیم ناشنوایان بم را از دیگر برنامه های ملی پوشان ناشنوا در بم عنوان کرد و بیان داشت: این دیدار ها به ترتیب با نتایج ۳ بر ۰ و  ۶ بر ۰ به نفع  تیم ملی ناشنوایان ایران پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید