Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@15:30:42 GMT

سخنرانی عمومی نخست وزیر عراق درباره اصلاحات

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۷۲۳

سخنرانی عمومی نخست وزیر عراق درباره اصلاحات

به گزارش ایکنا، به نقل از السومریه نیوز؛ دفتر نخست وزیر عراق، امروز، چهارشنبه، 1 آبان ماه اعلام کرد: عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق، فردا (پنجشنبه) درباره تصمیمات دولت و اصلاحات فوری در این کشور با مردم صحبت خواهد کرد.

اقدامات اصلاحی فوری، تصمیمات دولت درباره بهبود اوضاع و تغییرات در کابینه موضوع سخنرانی عمومی نخست وزیر عراق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اصلاحات مدنظر نخست وزیر عراق که فردا در مورد آن سخنرانی خواهد کرد کاهش حقوق مقامات دولتی و اختصاص منابع این اقدام برای تأسیس یک صندوق اجتماعی به منظور مبارزه با فقر خواهد بود.

یادآور می‌شود، برخی از استان‌های عراق مانند بغداد و نجف در هفته‌­های گذشته شاهد تظاهرات اعتراض‌آمیز گسترده بود. تظاهرات کنندگان نسبت به کمبود امکانات و خدمات شهری و نبودن کار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی معترض بودند. در جریان این اعتراضات شماری از تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی عراق اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟