Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:31:57 GMT

کدام مقام صهیونیست به ریاض سفر کرد؟

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۷۳۸

کدام مقام صهیونیست به ریاض سفر کرد؟

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت العهد، آوی شارف خبرنگار صهیونیست فاش کرد که یک فروند هواپیمای غیرنظامی سه شنبه شب در سفری مبهم حریم هوایی فلسطین اشغالی را به سمت عربستان ترک کرد.

این هواپیما از نوع "چلنجر" دیروز از فرودگاه بن گورین در نزدیک تل آویو به پرواز درآمد و برای منحرف کردن افکار، در سلطان نشین عمان برای دو دقیقه فرود آمد و سپس رهسپار ریاض شد و در باند فرودگاه به مدت 55 دقیقه توقف کرد و سپس به فرودگاه بن گورین بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسی میلیمان تحلیلگر امور امنیتی صهیونیست در روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در توییتی به حضور دیروز مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در شهر ریاض اشاره کرد و نوشت: ارزیابی من این است که یک مسئول بلندپایه اسرائیلی و شاید نخست وزیر (بنیامین نتانیاهو) یا رئیس موساد (یوسی کوهین) با هواپیما برای بحث درباره موضوع سوریه رفته باشد.

رسانه های رژیم اسرائیل ماه گذشته نوشته بودند که یک هواپیمای اماراتی بین امارات و اراضی اشغالی فلسطین پرواز کرده است و در این مسیر پروازی در هفته سه بار پرواز داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مقام صهیونیست رژیم صهیونیستی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟

به گزارش جام جم آنلاین، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران عمره از سرگرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر درخصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع می‌باشد که شامل: هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکتورانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون می‌باشد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح براینکه همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات عمره را به عنوان یک فرصت تلقی نموده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام می‌باشند، خاطر نشان کرد: پلیس اعزام زائران عمره آمادگی لازم را جهت برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)