Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر آسمانی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش بهاری در ابتدای سال جاری سبب خسارت ۴۸ واحد مسکونی در روستای شیرگ آقا شد که از این تعداد ۱۰ واحد به صورت ۱۰۰ درصد و بقیه بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روستا در محدوده سیل‌آسا قرار دارد طبق مصوبات قرارگاه بازسازی استان مقرر شد ۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ هکتار از اراضی باغستان در هزار و ۸۰۰ متری این روستا برای ساخت واحدهای جدید مورد توجه قرار گیرد.

آسمانی مقدم با بیان اینکه در این میان عده‌ای هم مخالف با تغییر مکان روستا بودند اظهار داشت: طبق اخذ تعهد کتبی تاکنون چهار خانوار به بانک معرفی شده‌اند اما طبق تعهد گرفته شده ساخت و سازها بر اساس ایمنی و استاندار باید صورت گیرد.

وی بیان کرد: طراحی و تفکیک مورد نیاز در این منطقه انجام شده است و به اهالی روستا اعلام شد که نسبت به تحویل زمین و تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

آسمانی مقدم یادآور شد: هر واحد خسارت دیده از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۵ ساله چهار درصد و ۱۵ میلیون تومان بلاعوض و معیشتی برخوردار می‌شود و در صورت تکمیل نشدن واحدها خانوارها می‌توانند از ۱۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی با بازپرداخت ۱۵ ساله بهره‌مند شوند.

روستای «شیرگ آقا» از توابع شهرستان مرزی سربیشه در ۷۰ کیلومتری مرکز استان خراسان جنوبی و در دامنه کوه مون‌آباد قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سربیشه خراسان جنوبی مناطق سیل زده مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان