Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه مرادیان در جلسه هیئت بازرسان انتخابات استان قزوین که عصر چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: انتخابات از مهمترین راهکاری مشارکت مردم در اداره کشور است و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در این رویداد از وظایف مسئولان و دست اندرکاران است.

وی بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات دیدگاه خود را با گزینش افراد نشان می دهند و در این میان مشارکت مردم می تواند موجب یاس دشمنان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان تصریح کرد: دشمنان از مدتها قبل تبلیغات خود را آغاز کرده اند تا با نا امید کردن مردم زمینه فاصله انداختن بین مردم و مسئولان را فراهم کرده و انتخاباتی کم فروغ را دامن بزنند لذا همه باید هوشیار باشیم و این نقشه را خنثی کنیم.

وی افزود: در اجرای ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت بازرسی در سراسر کشور و نیز استان قزوین به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل شد که دبیری این هیئت برعهده مدیرکل بازرسی و حقوقی است و اعضای هیئت رئیسه نیز توسط استاندار انتخاب شدند.  

مدیر کل بازرسی، عملکرد و حقوقی استانداری قزوین یادآورشد: نظارت بر انتخابات بر اساس قانون و صیانت از آرای مردم و کنترل بر جریان انتخابات در شهرستان، مراقبت بر مراحل ثبت نام، شناسایی سربازرسان، برنامه ریزی برای  تامین امکانات لازم ازمهمترین وظایف هیئت رئیسه استان و شهرستان هاست.

مرادیان اظهارداشت: کنترل و بازرسی بر انتخابات، تهیه و جمع بندی گزارش مستدل از هرگونه تخلف، بررسی صلاحیت افراد معرفی شده، پایش و کنترل اخبار اطلاعاتی، رسیدگی به شکایات واصله، ابلاغ دستورالعمل های هیئت های مرکزی از وظایف هیئت بازرسی است.  

وی گفت: گزارش تخلف نامزدها بدون هیچ گونه جهت گیری سیاسی و تنها بر اساس قانون رسیدگی شده و به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی خواهد شد و رسالت خود می دانیم نگذاریم با خروج از مسیر قانون مداری مردم نا امید شوند.
 

کد خبر 4754790

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین جلسه قزوین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس

نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس، دستور کار صحن امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

‎ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • لایحه تجارت در دستورکار امروز مجلس