Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:35:06 GMT

وقوع ۱۲ حادثه جاده‌ای در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۹۸۶

وقوع ۱۲ حادثه جاده‌ای در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ حادثه جاده‌ای در سراسر استان سمنان رخ‌داده است گفت: هشت مورد از این حوادث واژگونی، یک مورد انحراف خودرو، دو مورد تصادف و یک مورد نقص فنی خودرو‌ها رخ‌داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد مفقودی در کوه نیز به هلال‌احمر گزارش‌شده است افزود: سه نفر با امدادرسانی این جمعیت در سطح استان اسکان موقت یافتند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینک حوادث جاده ای ۲۴ ساعت گذشته درمجموع ۱۰۱ حادثه‌دیده بر جای گذاشته است تصریح کرد: ۹۸ نفر نجات‌یافته، یک مصدوم سرپایی و ۱۹ مصدوم انتقالی به بیمارستان ماحصل این حوادث بوده است.

محمد خانی بابیان اینکه در حوادث ۲۴ ساعت گذشته همچنین سه نفر نیز درصحنه فوت کردند، گفت: ۱۸ گروه شامل ۵۸ نیروی عملیاتی هلال‌احمر به حوادث روز گذشته امدادرسانی کردند همچنین ۱۰ آمبولانس و هفت خودروی نجات نیز در عملیات شرکت داشتند.

انتهای پیام / ر

امدادرسانی هلال‌احمر به حوادث جاده ای استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته و مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _چهارشنبه هشتم فروردین_ ۱۳ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه شهری و پنج خدمت حضوری با ۹۳ حادثه‌دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۳۴ نفر مصدوم این حوادث، ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی شش نفر و رهاسازی یک نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، پنج مورد اسکان اضطراری انجام شد و یک نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۴ هزار و ۷۳۲ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۳۳۲۳ نفر از خیمه‌های نماز برپا شده استفاده کرده‌اند و ۶۴ هزار و ۸۹۹ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 739997

دیگر خبرها

  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته/جان باختن ۲ نفر بر اثر حوادث جوی
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • امدادرسانی به ۲۸ حادثه در استان سمنان/ میامی رکورددار حوادث شد
  • وقوع ۳۷ حادثه در تعطیلات نوروزی کرمانشاه