Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مظفری‌نژاد چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: در نشست  امروز با اکثریت آرای اعضای هیات مدیره "سعید مسیگر" که از ابتدای فصل به‌عنوان سرپرست باشگاه مشغول به فعالیت بود به سمت مدیر عاملی باشگاه منصوب شد.

وی بیان کرد: در این راستا مقرر شد در روزهای آینده مدیر عامل باشگاه برنامه گزینه‌های سرمربیگری را به هیات مدیره ارائه تا پس از انتخاب هیات مدیره نیز در خصوص مبلغ، نوع و مفاد قرارداد تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری‌نژاد ادامه داد: در خصوص حامی تبلیغات روی پیراهن تیم در بازی با پرسپولیس نیز باشگاه با یکی از شرکت‌های تجاری به توافق رسیده است.

وی گفت: بلیط فروشی بازی شاهین و پرسپولیس نیز ار روز گذشته آغاز  و تا هفت بامداد روز جمعه ادامه دارد.

تیم شاهین بوشهر اکنون با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

تیم‌های شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران جمعه هفته جاری در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس بوشهر شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال