Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز چهارشنبه اعلام کرد: مردم در نتیجه نرسیدن به بیمارستانها به علت نبود وسایل نقلیه از بین می روند و این به علت آن است که کشتی ها حامل مشتقات نفتی از سوی متجاوزان توقیف است.

وی افزود: اقداماتی که سازمان ملل باید برای ممانعت از این اقدامات مشتقات نفتی به عمل آورد، کجاست؟

شایان ذکر است که یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن چندی قبل هم اعلام کرده بود: در صورتی که ائتلاف متجاوز به ممانعت از ورود کشتی‌های حامل سوخت به یمن ادامه دهد ۹۰۳ مرکز پزشکی خصوصی با فاجعه بهداشتی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تعداد تأسیسات بهداشتی بخش خصوصی که از نبود مشتقات نفتی خسارت دیده‌اند ۱۸۳ بیمارستان، ۱۶۵ درمانگاه و ۵۵۵ مرکزی پزشکی است. در سایه ادامه حملات و محاصره یمن، بخش خصوصی در حال حاضر به ۶۰ درصد مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد. ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی به معنا اعدام صدها هزار بیمار از زن، مرد و کودک است.

چندی پیش هم شرکت نفت یمن اعلام کرد که اقدام ائتلاف سعودی در ادامه توقیف کشتی‌های حامل سوخت و ممانعت از ورود آن‌ها به بندر الحدیده برای تامین سوخت حیاتی‌ترین تاسیسات یمن، این کشور در معرض فاجعه انسانی قرار داده است.

کد خبر 4754807

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی سازمان ملل متحد سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق روسیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی رجب طیب اردوغان لبنان ایران ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها