Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آبفای روستایی استان سمنان در آیین آغاز احداث مجتمع ذخیره آب کوثر شهرستان سرخه گفت: اعتبارات مربوط به مجتمع های آبرسانی استان سمنان به میزان ۵۰ درصد افزایش یافته است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منصور کشاورزیان در آیین کلنگ زنی مخزن ذخیره آب 500 مترمکعبی مجتمع کوثر روستای لاسجرد شهرستان سرخه، اظهار داشت: این پروژه مخزنی ذخیره آب در روستای لاسجرد با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آبفای روستایی استان سمنان با بیان اینکه مبلغ قرارداد ساخت مخزن آب روستای لاسجرد به میزان 8200 میلیون ریال است، هدف از اجرای این پروژه را کنترل منابع آبی و ارتقای کیفیت آب و همچنین افزایش حجم مخزن ذخیره آب عنوان کرد.

سیل و رانش زمین 40 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های آب‌رسانی روستایی سمنان وارد کرده استتوضیحات وزیر نیرو درباره انتقال آب دریای خزر به سمناناعتبارات آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از محل صندوق توسعه ملی 50درصد افزایش یافت

احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از بهره برداری این پروژه در یکسال آینده خبر داد.

وی با اشاره به اعتبارات خوب تخصیص یافته در حوزه بهسازی معابر افزود: این طرح در روستای لاسجرد نیز عملیاتی می شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی روستای لاسجرد در مورد زمین های کشاورزی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان