Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «نوراله زاده» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم  نمادین تحویل تاکسی‌های تفاهم نامه نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی شهر تهران که با حضور مدیرعامل ایران خودرو، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و رئیس اتحادیه تاکسیرانی کشور برگزار شد، از تخصیص 12500 میلیارد ریال اعتبار در این بخش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات و ساده‌سازی ضمانت‌ها برای رانندگان تاکسی گفت: در فرآیند پرداخت این تسهیلات قراردادن سند خودرو در رهن صندوق کارآفرینی امید هیچ تضمینی دریافت نمی‌شود.

نوراله زاده در ادامه گفت: از خودروسازان بالاخص ایران خودرو می‌خواهیم با توجه به اینکه فعالیت صندوق درحوزه کسب وکار می‌باشد و حمل نقل عمومی علاوه بر کسب و کار فرآیند حمل ونقل را در شهر تسهیل می‌نماید تحویل خودروهای تاکسی را تسریع نماید.

نوراله زاده اظهارداشت: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد در حوزه خودروهای جدید ون، مینی‌بوس و اتوبوس همکاری لازم را با سازمان حمل ونقل شهرداری تهران وسازمان تاکسیرانی داشته باشد.

قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صندوق کارآفرینی امید گفت: طبق قانون هوای پاک دولت موظف به تامین تسهیلات کم بهره است و انشاالله طبق قرارداد بسته شده با صندوق، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به هر یک از خریداران تاکسی پرداخت خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: همه ارکان تصمیم گیر و تصمیم‌ساز در خصوص این مراسم یکپارچه خواستار به سرانجام رساندن این مهم بودند و این اتفاق بسیار ارزشمند است. 

در این مراسم ایران خودرو متعهد شده که ۵۰۰ دستگاه تاکسی را در قالب این طرح تحویل دهد که امروز طی مراسمی تعدادی از این تاکسی‌ها به صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین بر اساس فراهم بودن بستر این میزان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق کار آفرینی امید سازمان تاکسیرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها

تین نیوز

​کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مجتبی شاکری درباره ورود تاکسی ها و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت که در این دوره به طور کامل محقق شد، دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف نشان می دهد و برخی از وزرا نیز انجام امور خود را با مشارکت شهرداری تهران انجام می دهند. 

وی ادامه داد: نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهرداری تهران و وزارتخانه مربوطه، ساخت واگن با همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت و همچنین ورود تاکسی های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که حاصل مشارکت این نهاد شهری با ارگان های دولتی محسوب می شود. 

کارشناس مسائل شهری تصریح کرد: در این بین، با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای کاهش و ریشه کن کردن آلودگی هوا به سمت برقی سازی خودروها در حرکت هستند، برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران که روند آن آغاز شده، یک ضرورت است البته برخی افراد در این راستا به کمبود برق اشاره می کنند؛ این در حالیست که ساخت راکتورهای هسته ای در دستور ساخت قرار دارد و بهره برداری از آنها به وضعیت موجود کمک خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه ما در مسیر افزایش تولید برق قرار داریم و با یک آینده نگری می توان مطمئن بود مسیری که در آن حرکت می کنیم، مسیر درستی است، ادامه داد: در عین حال نباید بیمار ی ها و مرگ ومیرهای ناشی از آلودگی هوا که گریبان گیر مردم شهرهای بزرگ شده است را فراموش کنیم، اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات و برنامه هایی که شهرداری تهران در جلسات برگزار شده با اعضای شورای شهر ارائه کرده به نظر می رسد پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت