Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۱ آبان ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:30 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۰۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۱ آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تداوم بارش باران تا پایان هفته برای تهران/پیش بینی خیزش گرد و خاک برای زابل

کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.

بیشتر بخوانید:  هیچ مهد کودکی حق ندارد از کودکان به عنوان مدلینگ استفاده کند

حبیب الله مسعودی فرید گفت: تاکنون گزارشی درباره استفاده کردن مهد کودک ها از کودکان به عنوان مدلینگ نداشته ایم و فقط خبر این نوع استفاده مهد کودک ها از بچه ها را دیده ایم.

بیشتر بخوانید: برنامه صبحگاهی نباید فقط برای بچه زرنگ‌ها باشد/ همه دانش آموزان باید در برنامه صبحگاهی فرصت ابراز وجود داشته باشند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: همواره تاکید کرده ایم در برنامه صبحگاهی مدارس باید فرصتی فراهم شود که همه دانش آموزان و نه فقط بچه زرنگ‌ها فرصت اجرای برنامه را داشته باشند و تمرین اشتباه کردن و یاد گرفتن و ابراز وجود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  آب‌رسانی بنیاد برکت به ۶۲۷ روستا در ۱۷ استان کشور

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور رفع مشکلات دسترسی روستا‌ها به آب، کار آب‌رسانی به ۶۲۷ روستا در ۱۷ استان کشور را به پایان رسانده یا در دست اقدام دارد.

بیشتر بخوانید:  مونسان: ایران مقصد خوبی برای گردشگران عمانی است/ بن‌علوی: لغو روادید با ایران را بررسی می‌کنیم

علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفر به عمان با یوسف بن علوی وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:  برابری تقریبی کیفیت هوای امسال با سال گذشته

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با تشریح آمار کیفیت هوای تهران در مقایسه با سال گذشته گفت: بررسی آمار و اعداد ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا از ابتدای سال تا پایان مهر ماه بیانگر وضعیت کیفی مشابه هوا‌ی تهران نسبت به سال گذشته است.

بیشتر بخوانید:  سونامی سرطان پستان در ایران نداریم/در کل دنیا این سرطان در حال افزایش است

متخصص جراحی عمومی و جراح پستان با تکذیب موضوع راه افتادن سونامی بروز سرطان پستان در کشور، گفت: بروز این نوع سرطان در بانوان روند به نسبت طبیعی داشته است.

بیشتر بخوانید:  عمان روادید را برای گردشگران ایرانی لغو کند/ ترانزیت گردشگران ما از طریق فرودگاه‌های عمان انجام شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «باید تلاش شود روند رفت و برگشت گردشگران در چارچوب آژانس‌های رسمی و قانونی انجام شود تا با رضایت کامل سفر کنند؛ رضایت کامل گردشگران عمانی برای ما مهم است بنابراین باید بتوانیم نظارت و کنترل کامل داشته باشیم، از این‌رو فهرست آژانس‌های قانونی را در اختیار سفارت ایران در مسقط قرار می‌دهیم.»

بیشتر بخوانید:  بیماری‌های التهابی چشم جدی گرفته شود

متخصص چشم و فوق تخصص شبکیه بر ضرورت چکاب‌های دوره‌ای چشم تاکید کرد و گفت: تشخیص دیر هنگام بیماری‌های التهابی چشم می‌تواند به نابینایی فرد منجر شود.

بیشتر بخوانید:  کمبود شدید ویتامین B ۱۲ در رژیم خام گیاه خواری

مریم محمودی گفت:کمبود شدید ویتامین B ۱۲ قطعا در رژیم خام گیاه خواری به وجود می‌آید، چون منبع گیاهی برای B ۱۲ نداریم و معمولا فقط منبع گیاهی دارد.

بیشتر بخوانید:  تنبلی چشم جدی گرفته شود/ تاری و ضعف دید در کمین است

متخصص چشم و فوق تخصص شبکیه با اشاره به علل بروز تنبلی چشم، گفت: غربالگری کودکان برای تشخیص و درمان تنبلی چشم ضروری است.

بیشتر بخوانید:  رانش زمین در شفت گیلان رایج است

به گفته اسلامی، رانش زمین در شهرستان شفت استان گیلان امری رایج است و پس از هر بار راندگی این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غربالگری مونسان میراث فرهنگی و گردشگری بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)

عصر ایران ــ علی هیبتی که در روسیه با اسم سرباز پارسی داخل قفس مبارزه می‌شود، به دلیل تعرض جنسی به یک زن که در حال اعلام دور مسابقه بود،‌ حسابی به دردسر افتاد. او با لگد به باسن زن زد. هیبتی پس از مسابقه‌ای که در آن ناک اوت شد از آن آن زن عذرخواهی کرد و بعدها ویدئویی هم منتشر کرد که این عذرخواهی را نشان می‌دهد اما کافی قلمداد نشده‌است و ظاهرا جریمه نقدی شده است. هرچند برخی رسانه‌ها از محرومیت مادام‌العمر او خبر می‌دهند. گزارش را این‌جا ببینید مسابقات MMA معمولا مسابقاتی خشنی است و طرفین به قصد زمین‌گیر کردن همدیگر را می‌زنند. معمولا کسانی که در این قبیل مسابقات شرکت می‌کنند، ضربات سهمگینی را به سر و صورت خود تحمل می‌کنند و به همین علت گاهی در شرایط عصبی زندگی می‌کنند.   این اقدام او واکنش‌های زیادی در ایران داشته است. خیلی‌ها معتقدند، برخی مردان ایرانی در حالی بزرگ می‌شوند که در جوانی، متلک گفتن‌ها و دست درازی‌های آن‌ها به زنان در جامعه آن‌طور که باید پیگیری نمی‌شوند و برای همین آن‌ها به گونه‌ای تربیت می‌شوند که انگار هر زمان که می‌‌خواهند می‌توانند این رفتارشان را انجام بدهند و برایشان جنبه سرگرمی و شوخی دارد.   معمولا در ایران دختران پس از دست‌درازی یا متلک‌های رکیک از سوی برخی پسران آزرده می‌شوند و گاهی آن را با والدین و در میان می‌گذارند اما پاسخی که می‌شنوند اصلا خوشیاند نیست. معمولا به آن‌ها گفته می‌شود که حتما خودش کاری کرده یا جوری لباس پوشیده که باعث شده متلک بشنود. معمولا از سوی کسانی که دختر را قضاوت می‌کنند اصل متلک مورد سئوال نیست. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بوکسور ایرانی با تشخیص پزشک باخت و حذف شد (فیلم) دو بوکسور ایران از اسپانیا برنگشتند

دیگر خبرها

  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس