Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده در کشور درباره لغزندگی جاده‌های کوهستانی هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده دراکثر مناطق کشور و تقویت این سامانه از بعدازظهر جمعه (۳ آبان ماه) در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب، مرکز کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی موجب بارش برف در ارتفاعات، بارش باران همراه با رعد و برق به‌ویژه در مناطق جنوبی و وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما از اوایل هفته آینده به‌ویژه در غرب و جنوب غرب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز (اول آبان ماه) در برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، شمال چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال خوزستان، البرز، تهران، قم، ارتفاعات سمنان و مازندران، فردا (۲ آبان ماه) در جنوب آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، شمال چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، ارتفاعات غرب اصفهان، جمعه (۳ آبان ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان و شنبه (۴ آبان ماه) در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خوزستان، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، گیلان، مازندران، گلستان و یکشنبه (۴ آبان ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات البرز، خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، یزد، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بر اثر حاکمیت این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری، بالا آمدن سطح آب برخی رودخانه‌ها و مه آلود و لغزنده شدن جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط احتیاط هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ خطر ریزش سنگ در ارتفاعات

مهدی مهرور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در استان البرز مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر سامانه تندری در روز دوشنبه در منطقه و استان البرز است.

وی افزود: رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، تگرگ و وزش باد شدید و لحظه‌ای، کاهش محسوس دما به ویژه در ارتفاعات، سیلابی شدن موقت رودخانه‌ها و مسیل های فصلی، سقوط واریزه و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اثر مخاطره این سامانه را اختلال تردد در معابر دانست و بر ضرورت احتیاط در ترددهای شهری و بین شهری تاکید کرد.

کد خبر 6083639

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • هواشناسی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در ۱۷ استان/ کشاورزان احتیاط کنند
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز/ خطر ریزش سنگ در ارتفاعات