Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای از اجرای حکم حد یک سارق حرفه‌ای در استان خبر داد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
سیاست دادگستری استان مازندران، برخورد جدی و بدون اغماض با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و سارقان اموال مردم است و انتظار همیشگی و بحق مردم نیز برخورد جدی با سارقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، حکم حد سرقت یک سارق حرفه‌ای که اقرار به ۲۸ فقره سرقت از منازل مردم در شهرستان محمود آباد، نور و حومه کرده بود در زندان ساری با حضور مقامات قضایی به اجرا در آمد.
لازم به ذکر است این فرد ۳ فقره سرقت حدی، ۲۵ فقره سرقت تعزیری داشته است و جرایمی نظیر ورود به عنف، حمل و نگهداری و فروش موادمخدر و مال مسروقه را نیز مرتکب شده است.
بدیهی است تلاش، کوشش، دقت مضاعف و برخورد جدی تری با سارقان، انگیزه پیگیری شکایت از سوی شکات را بیشتر کرده و شناسایی و برخورد با سارقان، احساس امنیت مردم در جامعه را افزایش خواهد داد.
انتهای پیام/ س  
تصمیم گیری دادگستری برای یک سارق حرفه‌ای در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده