Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:20:24 GMT

ظریف با رئیس جمهوری آذربایجان دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۲۱۹

ظریف با رئیس جمهوری آذربایجان دیدار کرد

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف و الهام علی اف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

محمد جواد ظریف روز گذشته برای حضور در نشست وزیران خارجه عضو جنبش عدم تعهد عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و پیش از هجدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد برگزار می شود.
وزیر امور خارجه امروز علاوه بر سخنرانی در نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد، با وزیران خارجه صربستان و عراق هم دیدار و گفت و گو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی هم فردا -پنج شنبه - به منظور شرکت در هجدمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد عازم باکو خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف الهام علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد

به گزارش خبرآنلاین به گزارش از ایسنا، در بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان آمده است: «مسیر باغانیس-ووسکپار برای انجام پاکسازی مین در قلمرو مجاور و هم‌چنین جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین‌گذاری شده مجاور به منظور اطمینان از ایمنی آنها بسته شده است.»

خبرگزاری تاس به نقل از بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان گزارش کرد: «تعیین مرز در بخش باغانیس-ووسکپار برای امروز ۲۳ آوریل (۴اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

این بیانیه در ادامه مجددا افزود: «تاکید می‌کنیم که هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان-آذربایجان برای امروز برنامه‌ریزی نشده است. پس از تعیین مرز، نیروهای مرزی ارمنستان به حفاظت از خط مرزی مشغول خواهند شد.»

دفتر دولت ارمنستان هم امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس توافق کمیسیون‌های تعیین حدود مرزی هر دو کشور، «فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات بر اساس اندازه‌گیری‌های مربوطه آغاز می‌شود.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898704

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • جمهوری آذربایجان به مناقشه ایران و اسرائیل کشیده می‌شود؟
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است