Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی می گوید اینتر تصمیمش در مورد واگذار کردن او را گرفته بود و حتی تلاش هایش نیز نتوانست این تصمیم را تغییر دهد.

طرفداری- ناینگولان می گوید تمایل داشته تا شاگرد کونته باشد.

راجا ناینگولان که در تابستان 2018 به اینتر پیوسته بود، فقط پس از یک سال حضور در این تیم، در تابستان 2019 به صورت قرضی راهی کالیاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصاحبه با DAZN این هافبک بلژیکی در مورد جدایی از اینتر و همچنین صحبتی که با آنتونیو کونته داشت، گفت:

ماروتا هرگز با من صحبت نکرد. آنها در انتهای ماه ژوئن تماس گرفتند و به من گفتند دیگر در برنامه های اینتر جایی ندارم (او قبلا گفته بود اوریالی با وی تماس گرفته). به همراه سایر بازیکنان اینتر به اردوی پیش فصل رفتم و تمرینات خوبی را با هدف تغییر نظر باشگاه پشت سر گذاشتم اما آنها تصمیمشان را گرفته بودند. یک روز در تمرینات پیش فصل کونته صدایم زد و گفت دیوانه سبک بازی من است و اعلام کرد در چلسی نیز به دنبال جذبم بود اما سپس گفت حامی تصمیم باشگاه است. همیشه افرادی مثل کونته که حرفشان را رُک می زنند تحسین می کنم و به همین دلیل آرام بودم و به او گفتم مشکلی نیست. دوست داشتم که شاگرد این مربی باشم. حتی اگر یک ماه برای قضاوت کردن کافی نباشد اما من مصمم بودن او و ایده های روشنی که دارد را دیدم و این ویژگی های او را تحسین می کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید

فصل فاجعه‌بار رومئو لاویا زودتر از موعد پایان یافت

طرفداری | رومئو لاویا در تابستان گذشته نامی بود که در رسانه‌های انگلیسی بسیار مطرح می‌شد چرا که چلسی و لیورپول بر سر جذب او وارد دوئل نقل و انتقالاتی شدند. در نهایت این هافبک جوان بلژیکی با 58 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استمفوردبریج شد.

اگرچه اولین فصل رومئو لاویا در چلسی یک کابوس تمام‌عیار بود. لاویا در نیم‌فصل نخست به علت آسیب‌دیدگی مچ پا و سپس دوران آماده‌سازی پس از آن غایب بود. این هافبک 20 ساله در هفته 19 لیگ برتر انگلیس بالاخره برای چلسی به مدت 32 دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که در پایان همان بازی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شد. 

با اعلام وب‌سایت چلسی، پس از بررسی‌های دقیق کادر پزشکی، رومئو لاویا به علت مشکلات جدی در ریکاوری از آسیب‌دیدگی همسترینگ و ران، تا پایان فصل 24-2023 دور از میادین خواهد بود و ادامه فصل جاری را از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • گزارش ماندی نایت راو 25 مارس؛ دیوانه‌وار و حیرت‌انگیز/ اخبارWWE