Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@01:22:33 GMT

آشنایی با جاذبه‌های تور سریلانکا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۳۵۴

آشنایی با جاذبه‌های تور سریلانکا

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور سریلانکا هستید؟ آیا می دانید که با تور سریلانکا می توانید در کوتاهترین زمان ممکن از جاذبه های بسیار زیادی بازدید داشته باشید؟ سریلانکا یکی از کشورهایی می باشد که در جنوب قاره آسیا واقع شده است و با داشتن 19.000.000 نفر جمعیت به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال های اخیر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبو از بزرگترین شهرهای این کشور و پایتخت آن نیز به شمار می آید. این کشور با داشتن فرهنگ، آداب و رسوم بسیار متفاوت و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جلب کند که به همین منظور نیز سالانه شاهد برگزاری انواع بسیار مختلفی از تور سریلانکا هستیم که مجریان آژانس های مسافرتی توانسته اند با توجه به علاقه مندی های گردشگران بهترین و بی نظیرترین تورهای سریلانکا را طراحی کنند.

اگر شما نیز قصد بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا را دارید می توانید با رزرو و خرید بلیط هواپیمای سریلانکا در اولین فرصت به دست آمده سفر خود را به این کشور شکل دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان رزرو تور سریلانکا و جاذبه های قابل بازدید در این کشور توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

 

بهترین زمان رزرو تور سریلانکا

یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های بسیاری از گردشگران و مسافران، بهترین زمان رزرو و خرید تور سریلانکا می باشد که بی شک مهمترین عامل برای بهترین زمان رزرو این تور، شرایط آب و هوایی این کشور می باشد که در این خصوص می توان گفت، کشور سریلانکا دارای دو فصل گرم و خشک می باشد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی خط استوا، میانگین دمای آن در طول سال حدود 32 درجه سانتی گراد می باشد. اگر قصد دارید تا تحت بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید داشته باشید می توانید اواخر فصل تابستان و فصل پاییز را به این منظور انتخاب کنید. مجریان برگزار کننده تورهای سریلانکا نیز کاملا به این موضوع آگاه هستند و با طراحی تورهای مختلف به مقصد این کشور توانسته اند توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کنند. با رزرو تور سریلانکا در بهترین و مناسب ترین موقعیت زمانی می توانید به راحتی و با خیال راحت از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور نیز بازدید داشته باشید و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود نیز به ارمغان آورید.

خرید بلیط سریلانکا

شما نیز می توانید برای سفر به موقع و بی نظیر خود در بهترین زمان ممکن، اقدام به خرید بلیط هواپیما سریلانکا داشته باشید. برای خرید بلیط مورد نظر خود می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدامات لازم را انجام داده و با وارد نمودن اطلاعات مربوط به زمان رفت و برگشت خود، یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین بلیط های این کشور را رزرو کنید.

روزهای پایانی فصل تابستان یکی از بهترین و بی نظیرترین فصل ها و زمان ها برای بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور سریلانکا می باشد که هر گردشگری می تواند با توجه به موقعیت خود اقدام به رزرو و خرید تور مورد نظر خود داشته باشید. توصیه می شوند که تمام قوانین مربوط به تور سریلانکا را مورد توجه قرار داده و در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید موضوع را با راهنمای تور خود در میان گذاشته و اقدام به حل مشکل به وجود آمده نمایید.

مزیت سفر با تورهای سریلانکا

گردشگران و توریست هایی که با تورهای سریلانکا قصد بازدید از جاذبه های این کشور را دارند، به خوبی می دانند که با انتخاب تور سریلانکا و خرید بلیط هواپیما سریلانکا چه مزایا و مزیت هایی را می توانند بدست آورند. از مهمترین و اصلی ترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 فرصت آشنایی با فرهنگ و آداب مردم کشور سریلانکا  فرصت آشنایی با جاذبه های گردشگری بسیار بیشتر  داشتن راهنمای تور بسیار حرفه ای به همراه گردشگران و توریست ها  امکان رزرو بلیط سریلانکا به قیمت بسیار مناسب و ارزان  بازدید از سریلانکا در بهترین زمان ممکن امکان دریافت خدمات ویزا به شکل آسان  فرصت آشنایی با گردشگران دیگر

شما نیز می توانید با توجه به هر کدام از مزیت های ارائه شده در قسمت فوق و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خود، اقدام به رزرو تور مورد نظر خود داشته باشید. همچنین گردشگران می توانند تمام جزئیات مربوط به برنامه سفر را از همکاران ما جویا شده و با توجه به برنامه خود، یکی از بهترین آنها را رزرو و خریداری کنید و در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به بازدید از این کشور و جاذبه های آن داشته باشید.

خدمات مسافرتی یک تور در سفر با تور گلفام سفر، تمام مسئولیت های سفر برعهده شما نیست؛ بلکه لیدر همراهتان است و راه را به شما نشان می دهد گلفام سفر با داشتن مسافران بسیار فرهیخته، مفتخر است که برای شما عزیزان شرایطی را فراهم می کند تا در طول سفر، تعاملات فراموش نشدنی داشته باشید. آژانس مسافرتی گلفام سفر با تیم خبره، به دنبال فراهم ساختن بستر سفر به بهترین مقاصد برای مسافران عزیز می باشد. معاونت هماهنگی و برنامه ریزی تور در گلفام سفر همواره به دنبال یافتن علایق ایرانیان برای سفر بوده و در تلاش برای برنامه ریزی سفری مقرون به صرفه و با کیفیت رزرو هتل سریلانکا مناسب برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید از کیفیت هتل و خدمات شرکت گلفام سفر اطمینان کامل داشته باشید. سفر با آژانس گلفام سفر از امنیت در سفر لذت ببرید. با خرید تور از آژانس گلفام سفر، می توانید به همراهی عزیزانتان از سفری ساماندهی شده دارای تخفیف های گروهی استفاده کنید. زمانی که با تور گلفام سفر به کشورهای تاریخی سفر می کنید، با تورهای رایگان از بهترین جاذبه های دور افتاده دیدن می کنید.

اعتبار و سابقه کار آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی گلفام سفر یکی از 3 آژانس مسافرتی برتر کشور ایران، تیمی حرفه ای و مجرب متشکل از 100 نفر است. تمام مراحل صفر تا صدی آماده سازی، تبلیغات، بازایابی، فروش، رزرواسیون و پشتیبانی یک پکیچ برای شما عزیزان داخل مجموعه گلفام سفر برنامه ریزی و اجرا می شود. آژانس مسافرتی گلفام سفر با دریافت مجوز های فروش بند الف و بند ب، در زمینه های فروش اینترنتی بلیط، فروش تور و بلیط به مسافران حضوری و آژانسی -B2B / B2C- و فروش بلیط تک به صورت سیستمی و چارتری فعالیت دارد.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

از مهمترین جاذبه های گردشگری که با تور سریلانکا می توان از آنها بازدید کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 شهر باستانی سیگیریا: این شهر یکی از باشکوه ترین و بی نظیرترین جاذبه های کشور سریلانکا است که قدمت آن مربوط به قرن 5 میلادی می باشد و با داشتن صخره های بسیار تاریخی و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند.

 شهر تاریخی گاله: از دیگر مهمترین و بی نظیرترین جاذبه های دیدنی کشور سریلانکا است که به داشتن دیواره های بسیار مقاوم و مستحکم خود مشهور می باشد.

غار دامبولا: غار دامبولا از قدیمی ترین غارهای جنوب آسیایی می باشد که دارای نقاشی های بسیار منحصر به فرد و بی نظیری می باشد که هر گردشگری با مشاهده آنها حیرت زده می شود.

هتل های اقامتی سریلانکا

گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا را دارند به دنبال اقامت در بهترین و لوکس ترین هتل های سریلانکا هستند که هر کدام از مجریان برگزار کننده تورهای سریلانکا سعی بر آن دارند تا شیک ترین هتل ها را به این منظور رزرو کنند. از مهمترین این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل سینامون لیک ساید: این هتل در نزدیکی دریاچه بیرا واقع شده است و از مهمترین و بی نظیرترین امکانات آن می توان به زمین تنیس، راکت بال، استخر روباز و خدمات ماساژ اشاره هتل ماهاولی ریچ: هتل مذکور با داشتن 112 اتاق در دل کوهستان توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی جذب کرده است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور مسافرتی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های دل انگیز بهار در خراسان شمالی

خراسان شمالی استانی که قومیت‌های مختلف را در خود جای داده و گنجینه فرهنگ‌ها نام گرفته است با ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری مقصدی بکر برای طبیعت دوستان است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • جاذبه‌های دل انگیز بهار در خراسان شمالی