Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی بزرگسالان را تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام تبریک لاریجانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی سانداکاران تیم ملی ووشو در رقابت‌های جهانی بزرگسالان در هر دو بخش زنان و مردان موجب شادی و مسرت گردید.
این دستاورد درخشان جهانی که بهترین نتیجه در طول تاریخ ورزش رزمی ووشو در کشورمان است، باردیگر جلوه‌ای از قدرت‌آفرینی جوانان این ملت رشید را به رخ جهانیان کشید.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و مسئولان تیم، امیدوارم همواره شاهد درخشش جوانان کشورمان در تمامی عرصه‌ها باشیم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لاریجانی قهرمانی جهان تبریک ورزش رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت