Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Batman یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار رایانه‌ای ساخته شده توسط استودیو WB Games Montreal است و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از این شرکت، نسخه جدید بازی مذکور در حال ساخته شدن است؛ اما شرکت سازنده این بازی فعلا اطلاعات زیادی از نسخه جدید آن منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی یکی از خبرنگاران حوزه بازی‌های رایانه‌ای در صفحه توییتر خود با انتشار پستی اعلام کرده که نسخه بعدی مجموعه Batman با نام Batman: Arkham Legacy وارد بازار خواهد شد.

همچنین این خبرنگار اعلام کرد که در بازی Batman: Arkham Legacy کاربران امکان بازی با تمامی اعضای خانواده Batman که شامل Robin، Batgirl، Nightwing و چند شخصیت دیگر می‌شود را خواهند داشت. هنوز شرکت WB Games Montreal نسبت به ادعا‌های این خبرنگار واکنشی نشان نداده است و هیچ کدام از آن‌ها را تایید یا رد نکرده است، اما به نظر می‌رسد ادعا‌های این خبرنگار خیلی دور از ذهن نباشد و به احتمال زیاد همه‌ی این ادعا‌ها درست از آب در خواهد آمد.

تنها مورد ابهام بر انگیز ادعا‌های خبرنگار مذکور به امکان بازی با تمام شخصیت‌های بازی Batman باز می‌گردد چرا که تاکنون شرکت WB Games در عناوین خود تنها امکان استفاده از شخصیت Batman را می‌داد و این بسیار عجیب است که بخواهد تمامی شخصیت‌های خود را در بازی در اختیار گیمر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: معرفیRage ۲؛ یک بازی در قالب جهانی خیالی

همچنین احتمالا در نسخه جدید مجموعه Batman، شخصیت Court of Owls نیز حضور داشته باشد که باعث خواهد شد عنوان جدید شرکت WB Games به شدت جذاب شده و بین گیمر‌ها محبوب شود. هنوز شرکت سازنده درباره نسخه جدید مجموعه Batman حرفی نزده است، اما احتمالا این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ به سکوت خود پایان خواهد داد و اولین اطلاعات مربوط به این بازی را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نسخه بعدی مجموعه Batmn با نام Batman: Arkham Legacy عرضه خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد