Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان ساسانیان روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل و ستاد راهپیمایی ۱۳ آبان در فرمانداری آستارا افزود: آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل و انواع تهدیدها، باعث انتقال آموزه ها به والدین و سطح جامعه خواهد شد.

وی اظهار کرد: پدافند غیرعامل، آمادگی جمعی برای مقابله با بحران های احتمالی و حرکت به سوی داشتن جامعه ای آماده و مقاوم است و معلمان در ارتقای آگاهی دانش آموزان نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیته های ستاد ۱۳ آبان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آماده باشند و واگذاری برنامه های مرتبط به دانش آموزان، مد نظر باشد.

ساسانیان افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه تا مصلی برگزار خواهد شد و کنترل ترافیک خیابان امام (ره) و همکاری مغازه داران مسیر راهپیمایی ضروری است.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: رزمایش پدافند غیرعامل شامل مقابله با آتش سوزی، نشت گاز، امداد به مصدومان فرضی، حرکت در مسیرهای ایمن و برقراری نظم و امنیت توسط دانش آموزان و امدادگران در هشتم آبان ماه در مدرسه الزهرا (س) لوندویل برگزار خواهد شد.

حسین خورشیدی اظهار کرد: این رزمایش باعث هماهنگی، تعامل، ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف اعضای کارگروه ها در حوادث احتمالی خواهد شد و جمعیت هلال احمر آستارا برای آموزش امداد و نجات در مدارس آماده است.

دوم تا هشتم آبان ماه، هفته پدافند غیرعامل است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا به تحصیل علم مشغول هستند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل آستارا فرمانداری آستارا جمعیت هلال احمر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟