Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اتفاقی بی سابقه بیش از ۱۵ هزار تن نفتای سنگین پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، ظهر امروز بیش از 15 هزار تن نفتای سنگین پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی به فروش رسید.

 

« محمدعلی دادور »، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس این رویداد را اتفاقی بی‌نظیر در بورس کشور عنوان کرد و افزود: این حجم از محصولات میانی در رینگ بین المللی با استقبال چشمگیر مشتریان و بسیار بالاتر از نرخ نشریه معتبر پلتس، معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در روند معاملات امروز بالغ بر پنجاه سفارش خرید با حجم تقاضای بیش از 80 هزار تن، خواستار نفتای سنگین پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودند، از این رو در یکی از بی‌نظیرترین عرضه های تاریخ بورس، 15 هزار تن فرآورده‌ی عرضه شده به سرعت به فروش رفت.

 

دادور در پایان ابراز امیدواری کرد که با روندی که در پیش گرفته ایم بتوانیم به افق های صادراتی بیشتری دست یابیم و با جلوگیری از خام فروشی شاهد ارتقا ارزش افزوده محصولات باشیم.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اصفهان روزنامه نفتای سنگین پالایشگاه ستاره خلیج فارس فروش رکورد پالایشگاه بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در بسته در حاشیه خبر‌ها به موضوعاتی همچون دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان، اصراف نان در شورای آرد و نان فارس، گلباران مقبره سعدی که کنسل شد و بررسی شیار‌های جاده قدیم تخت جمشید به سعادت شهر پرداخته شده است.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟