Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،در این جلسه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، محمد تقی تذروی به عنوان نماینده شورا در کمیته مناسب‌سازی اقتصادی، برنامه عملیاتی درآمدزایی از تبلیغات شهری، موضوع تکلیف شماره ۱۰ مصوبه بودجه ۹۸ شهرداری انتخاب شد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه پرداخت دیه به جان باختگان سیل ۵ فروردین سال ۹۸ دروازه قران شیراز اصرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه بررسی آیین‌نامه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز نیز اصرار کردند.

در این جلسه لایحه شهرداری شیراز نیز مبنی بر تصویب اساسنامه شرکت توسعه و ترویج فعالیتهای گردشگری و زیارتی شهرداری شیراز(سهامی خاص) به کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارجاع تا در مدت دو هفته بررسی و نتیجه به صحن شورا ارائه شود.

در این جلسه همچنین طرح یک فوریتی اعضا مبنی بر مساعدت به تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز تصویب شد.

به این ترتیب در هر برد خانگی این دو تیم مبلغ ٢٠ میلیون تومان و در هر برد خارج از خانه مبلغ ٢۵ میلیون تومان در یافت خواهند کرد و در صورت صعود به لیگ برتر نیز ۵٠٠ میلیون تومان به هر کدام از تیم ها پرداخت می شود.

لایحه یک فوریتی شهرداری مبنی بر تفکیک موضوع زیباسازی، منظر و فضای سبز شهری و ایجاد سازمان مستقل در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و مقرر شد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا پس از یک هفته نتیجه را به صحن علنی ارائه دهد.

کد خبر 4754803

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری شیراز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت

ایسنا/تهران شهردار قیامدشت با ارسال لایحه ای به شورای اسلامی این شهر، اجازه شروع مراحل اداری اجرای پروژه های عمرانی شهر قیامدشت را از این شورا درخواست نمود.

 «حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری قیامدشت توانستیم در دهه دوم اسفندماه، لایحه ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق نموده و نسبت به رقم بودجه مصوب نیز مازاد درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۳۰ میلیارد ریالی شهرداری در شورای اسلامی شهر قیامدشت، ضمن قدردانی از همراهی اعضای پارلمان شهری در جهت تحقق برنامه ها و فعالیت های حوزه مدیریت شهری گفت: سال ۱۴۰۳ در حوزه اجرایی شهر قیامدشت بسیاری از پروژه های وعده داده شده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه بیش از ۶۲ درصد از بودجه پیشنهادی به فعالیت های عمرانی اختصاص خواهد داشت‌ و  این میزان فعالیت عمرانی در میان شهرداری های کشور با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار قیامدشت در ادامه بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث بلوار ولیعصر جنوبی( عج)، احداث اسکان اضطراری در بوستان بام قیامدشت، بهره برداری از ورزشگاه امام علی(ع) و مدرسه فخر صادق، احداث خانه کشتی، آسفالت معابر اصلی و لکه گیری معابر فرعی و احداث ساختمان حوزه های شهرسازی و درآمد شهرداری قیامدشت از جمله برنامه های سال جاری شهرداری قیامدشت است.

ترکاشوند ادامه داد: بودجه مصوب بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی شهر توسط واحدهای مختلف شهرداری تهیه و پس از  تنظیم و کارشناسی توسط حوزه مالی جهت تصویب به  شورای اسلامی شهر قیامدشت ارسال گردید که پس از چند جلسه بررسی توسط اعضای این شورا برای تایید به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ویژه شهرستان ری ارسال و  به تصویب  نهایی آن کمیته نیز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت