Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا امسال و فصل بعد را برای قهرمانی چمپیونزلیگ فرصت دارد تا بتواند سهمیه حضور در جام جهانی باشگاه ها را کسب کند. تاریخ انتشار: 20:24 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۱۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، جمعه در شانگ‌های چین جلسه اعضای فیفا برگزار خواهد شد و در آن شکل جدید برگزاری جام باشگاه‌های جهان و تاریخ دقیق آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌هایی که قرار است ژوئن و جولای ۲۰۲۱ در کشور چین برگزار شود. فعلا ۱۷ ژوئن تا ۴ جولای برای برگزاری این بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

در ابتدا قرار بود یکی دو باشگاه به صورت افتخاری در این رقابت‌ها شرکت کنند که با مخالفت روبرو شد. اروپا هشت سهمیه خواهد داشت که قهرمانان چمپیونزلیگ و لیگ اروپای ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ را شامل می‌شود. تا به اینجا حضور تیم هایی، چون رئال، لیورپول و اتلتیکو قطعی است.

بارسلونا برای حضور در این رقابت‌ها فصل جاری یا فصل بعد باید در چمیپونزلیگ عنوان قهرمانی را کسب کند و در غیر این صورت بلوگرانا با فوق ستاره ای، چون مسی، فرصت حضور در این رقابت جدید را از دست خواهد داد.

آمریکای جنوبی شش سهمیه و آسیا، کونکاکاف و آفریقا سه سهمیه خواهند داشت. اقیانوسیه نیز یک سهمیه دارد تا با حضور ۲۴ تیم، جام جهانی باشگاه‌های جدید پایه گذاری شود.

 

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا دنیای فوتبال فیفا جام جهانی باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازیهای المپیک امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان کشورمان در فینال چند ماده در چونگجوی کره جنوبی پیحیری می شود.که در اولین مسابقه فاطمه مجلل پاروزن کشورمان موفق شد با ایستادن در رده سوم ضمن کسب مدال برنز آسیا اولین سهمیه قایقرانی ایران را در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان ۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند. ۵ قایق نخست این ماده سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس را کسب کردند.

در دیگر مسابقه امروز، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان در فینال B با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، کره، عراق و چین‌تایپه رقابت کرد و با زمان ۷:۱۵.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و جایگاه یازدهمی مسابقات را بدست آورد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند. در این رقابت نمایندگان عراق، ویتنام و فلیپین به ترتیب اول تا سوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

کد خبر 6083905

دیگر خبرها

  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده