Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:05:48 GMT

سرمربی ترکمنستان: از تیمم ناامید شدم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۶۴۴

سرمربی ترکمنستان: از تیمم ناامید شدم

سرمربی ترکمنستان شکست برابر ایران را یک ناامیدی برای این کشور دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، روبرت گردوویچ با اشاره به سطح بالای فوتسال ایران گفت: نتیجه خوبی رقم خورد باید بگویم این نتیجه مرا از تیمم ناامید کرد.

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادم ولی در نیمه دوم برخی بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نشان دادند در حد تیم ملی نیستند و به همین دلیل در لحظاتی از بازی عصبی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دقایقی از بازی بخصوص در نیمه دوم بعد از عملکرد ضعیف برخی بازیکنان، عصبی شدم و به این دلیل مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم شدم.

سرمربی ترکمنستان بیان کرد: در نیمه دوم و بعد از عملکرد ضعیف تیممان، تیم ملی ایران بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید و به جوانان میدان داد و این اتفاق ضربه بدی به تیم من بود.

گردوویچ افزود: برای بازی بعد با تمام توان به میدان خواهیم آمد تا بتوانیم برنده بازی شده و با روحیه ای مناسب مسابقات را به پایان برسانیم.

وی در مورد بازیکنان تیمش برای مرحله نهایی گفت: برخی بازیکنان در حد و اندازه تیم ملی نیستند و مجبور هستم برای مرحله پایانی 30 درصد تیم را تغییر دهم و در این میان از 2 بازیکن سابقا فوتبالیست که سابقه حضور در تیم فوتسال ارتش ترکمنستان را دارند دعوت کنم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف ما در این تورنمنت کسب تجربه بود که دیدار با ایران بهترین فرصت را برای ما ایجاد کرد.

وی یکی از مشکلات فوتسال ترکمنستان را علاقه مردم این کشور به فوتبال است که ما امکان انتخاب زیادی برای جایگزینی نداریم.

بیشتر بخوانید: برد پرگل تیم ملی ایران برابر ترکمنستان عذرخواهی سرمربی افغانستان از خبرنگاران بدلیل حاضر نشدن در نشست روز نخست / نبود تجربه کافی و کف‌پوش سالن عامل باخت افغانستان!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه تیم ملی فوتسال ایران آذربایجان غربی فوتسال آسیا مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ترکمنستان مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!