Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهر جدید رامین گفت: مصوبه شورای شهر اهواز برای پرداخت سهم 20 میلیون تومانی 50 خانوار منبع آب که به شهر جیدد رامین منتقل شده اند، بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سامان اسدی عصر امروز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت خانوارهای منطقه مسکونی در معرض خطر منطقه"منبع آب" اهواز اظهار کرد: ۷۲ خانوار از سوی فرمانداری اهواز به ما معرفی شدند اما با وجود این که این واحدها آماده تحویل هستند، به دلیل عدم تامین سهم آورده از سوی سازنده تا کنون واحدهای این افراد تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بیش از ۲۰ مکاتبه در این زمینه با شهرداری و فرمانداری اهواز انجام شده و مصوبه شورای شهر نیز پرداخت یک میلیارد تومان از سوی شهرداری اهواز بود، اما تا کنون این مساله بلاتکلیف باقی مانده است.

مدیرعامل شهر جدید رامین افزود: در مجموع ۲۶ واحد از ۷۲ واحد تحویل داده شده که تنها سهم آورده ۱۲ خانوار به صورت ناقص تامین شده است.

اسدی بیان کرد: در پی رانش کوه در منطقه منبع آب در سال ۹۶ در فاز نخست، ۱۲ خانوار آن منطقه در شهر رامین مستقر شدند که سهم آورده این خانوارها برای هر واحد مسکونی در شهر رامین ۱۲ میلیون تومان بود.

مدیرعامل شهر جدید رامین در پایان تصریح کرد: در برهه چند ماهه پس از این اتفاق نیز مجددا شاهد رانش زمین در منطقه منبع آب بودیم که در پی آن نیز ۱۴ واحد مسکونی دیگر در شهر رامین بدون دریافت یک ریال به اهالی منبع آب تحویل داده شد.

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: حاشیه نشینی علت عمده آسیب های اجتماعی در اهواز است تشکیل کمیته 4 نفره برای تعیین پروژه های عمرانی اهواز/نفت نباید مانع توسعه اهواز شود/پیشنهاد تعیین مشاور امور شهری و حوزه نفت به وزیر نفت

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری اهواز استانداری خوزستان برنا خوزستان منبع آب شهر رامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال