Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@17:48:56 GMT

گزینه جدید استراماچونی فردا به تهران می‌آید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۷۸۵

صراط:

 آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران با حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان شیخ دیاباته را به تهران آورد و اگرچه اشتیاق فراوانی به خرید یک بازیکن دیگر در خط حمله داشت اما مشکلات مالی باشگاه به او اجازه نداد تا در این راستا اقدامی انجام بدهد.

به گزارش ایلنا اگرچه در روزهای گذشته شایعات فروانی مبنی بر معرفی بازیکن جدید استقلال در روزهای آتی مطرح شده بود اما گزینه‌های مانند گری هوپر و بازیکنان دیگر به تهران نیامدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که اعلام کرده بود برای خرید بازیکن مدنظرش تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر می‌کند با فراهم شدن شرایط باشگاه، گزینه جدی تقویت خط حمله را به باشگاه معرفی کرده است.

مذاکرات باشگاه و کندی ایگوبانانیکه مهاجم 30 ساله نیجریه‌ای مثبت پیش رفته و این بازیکن قرار است فردا راهی تهران شود تا برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی مورد تایید قرار بگیرد. کندی طبق برنامه ریزی‌ها قرار شده مشکلات خط حمله را برطرف کرده و زوج دیاباته در خط حمله باشد.

ایگوبانانیکه در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استراماچونی مربی استقلال خط حمله استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت

مدیران آرسنال برای دومین فصل متوالی بودجه هنگفتی برای میکل آرتتا فراهم خواهند کرد تا او ترکیبش را تقویت کند. 

طرفداری | میکل آرتتا شب گذشته به فقدان یک قاتل در خط حمله‌اش اعتراف کرد. آرسنال در تابستان 2024 به دنبال خرید مهاجم خواهد رفت. 

به گزارش گاردین؛ آرسنال در تابستان 2024 به دنبال تقویت خط حمله با خرید یک مهاجم و یک وینگر خواهد رفت. با وجود هزینه 200 میلیون پوندی در تابستان گذشته، استن کرونکه از الزام تقویت میکل آرتتا آگاه است. دو شکست پیاپی مقابل استون ویلا و بایرن مونیخ شانس کسب جام را برای توپچی‌ها کاهش داده و از دید مدیران باشگاه لندنی، آن‌ها به مهاجم احتیاج دارند. الکساندر ایساک از نیوکسل گزینه اصلی خواهد بود، مهاجمی که پیش از انتقال به سنت جیمز پارک نیز در رادار توپچی‌ها قرار داشت. مهاجم سوئدی با حداقل 100 میلیون پوند به فروش می‌رسد. ویکتور گوکرش از اسپورتینگ لیسبون با بندآزادسازی 86 میلیون پوندی خود دیگر گزینه برای خط حمله خواهد بود. او پیش از انتقال به پرتغال، در کاونتری سیتی به میدان می‌رفت. دوشان ولاهوویچ نیز می‌تواند گزینه‌ای دیگر در صورت ناکامی در خرید ایساک باشد. مطابق یافته‌ها، آرسنال دیگر به ایوان تونی علاقه‌مند نیست. 

مایکل اولیسه از کریستال پالاس، گزینه میکل آرتتا برای تقویت پست وینگر به شمار می‌رود. بازیکن فرانسوی با وجود مصدومیت در فصل جاری توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ از جمله منچستریونایتد و منچسترسیتی را نیز جلب کرده است. اولیسه در قراردادش بند آزادسازی در حدود 65 میلیون پوند دارد. آرسنال باید قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر را رعایت کند اما جاش کرونکه به ادو، مدیر ورزشی، بودجه 200 میلیون پوندی مشابه سال گذشته فراهم خواهد کرد. شرکت KSE که مالکیت آرسنال را برعهده دارد، با موفقیت در سایر ورزش‌ها، با افزایش ارزش 2.3 میلیارد پوندی مواجه شده است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • 4 گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران | حمله مستقیم به ایران چه پیامدی برای تل‌آویو و واشنگتن دارد؟
  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان