Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در پی وعده شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین مرحله از اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان به رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند در خصوص کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز چهارشنبه کمسیون تنظیم امور اجتماعی دفتر وی، ضمن تشکیل کارگروه با محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داده و وعده وزیر در خصوص استخدام ملی پوشان فوتبال در ارگان‌های دولتی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان، دادکان مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی، شجاعی عضو هیات مدیره شستا، کاردان معاونت امور هلدینگ شستا، فرزاد حیدری معاونت پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فتحی معاونت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در این نشست حضور داشته و ارگان‌ها و سازمان‌هایی که ملی پوشان فوتبال ۵ نفره نابینایان استخدام شده و مشغول فعالیت اداری خواهند شد را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران نایب قهرمان آسیا شد

در همین راستا از دیگر اقدامات این کارگروه استفاده رشته‌های فعال نابینایان و کم بینایان از امکانات تربیت بدنی وزارت کار و بهزیستی دراستان‌ها و نیز برگزاری اردو‌ها و مسابقات است.

گفتنی است پیش از این شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین اقدام خود ضمن تبریک کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ملی پوشان فوتبال ۵ نفره دستور فوری بر استخدام نمایندگان کشورمان در ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی را صادر نمودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون نابینایان و کم بینایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

او شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا، اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، گفت: به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری افزود: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

او با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب‌ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول