Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه اربعین از دهم مهر ماه توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط اجرا شده است.

او با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۶۹ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، گفت : از مجموع پرونده‌های مذکور ۶۳ فقره پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه مجموع محکومیت ریالی این پرونده‌ها ۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است، گفت: در بخش بهداشت یک فقره پرونده با میزان محکومیت ۲۰۰ هزار تومان تشکیل شده است.

جودکی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین تاکنون پرونده‌ای با موضوع کالای قاچاق تشکیل نشده است.

او افزود: نظارت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های مرتبط همچنان ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند هرگونه موارد تخلف را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ۱۳۵ اطلاع رسانی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

۶۹ پرونده تخلف طی اجرای طرح نظارتی اربعین تشکیل شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس، گفت: شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده تقلب یک واحد صنفی تولید در و پنجره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
 غلامرضا سالاری افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و با توجه به نظریه کارشناس اتحادیه، تخلف انتسابی را محرز و متصدی این واحد صنفی را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مبلغ اضافه دریافتی در حق شاکی محکوم کرد.
سالاری گفت: اتاق اصناف گزارش این تخلف را با شکایت شهروند شیرازی از یک کارگاه در و پنجره سازی پیرامون تقلب در اجرای سفارش برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • محکومیت ۵ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت
  • محکومیت قاچاقچی ۴۲ هزار لیتر گازوییل