Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:29:00 GMT

ترکیب اصلی خنک و لیورپول اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۸۸۲

ترکیب اصلی خنک و لیورپول اعلام شد

دو تیم خنک و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، خنک بلژیک از دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها امتیاز کسب کرده است. آنها موفق شده بودند هفته گذشته تیم قدرتمند ناپولی را در خانه متوقف کنند. خنک اما امشب برای کسب امتیاز کار بسیار دشواری دارد. آنها از ساعتی دیگر در یک دیدار سخت میزبان مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپولی ها نیز از دو بازی قبلی خود ۴ امتیاز کسب کرده اند و در صدر جدول گروه خود قرار دارند. لیورپول می‌تواند با پیروزی در این بازی شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا حدود زیادی افزایش دهد.

 

خنک: کوکی، ماله، کوئستا، لوکومی، اورونن، بونگوندا، هینن، برگ، ایتو، ساماتا، اونواچو

 

لیورپول: آلیسون، میلنر، لوورن، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، چمبرلین، کیتا، مانه، صلاح، فیرمینو

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت