Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@23:10:02 GMT

«گانتز» رسماً مسئول تشکیل کابینه صهیونیست‌ها شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۰۹۸۳

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «روون ریولین» رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز چهارشنبه بنی گانتز رئیس حزب آبی سفید را رسماً مامور تشکیل کابینه کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس رژیم صهیونیستی در حکمی گانتز را مأمور تشکیل کابینه این رژیم کرد.

این در حالیست که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش با اذعان به شکست خود، انصرافش از تشکیل کابینه را به صورت رسمی اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد

رئیس جنبش حماس در کرانه باختری با تکذیب شایعات مربوط به فشار‌ها برای انتقال دفاتر این جنبش از قطر به ترکیه تأکید کرد: حماس دفاتر خود را به هیچ مکانی خارج از دوحه منتقل نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بعد از شایعاتی که برخی رسانه‌های غربی و صهیونیستی مبنی بر اعمال فشار‌ها بر رهبران مقاومت فلسطین جهت ترک دوحه مطرح کردند و با این کار سعی در به راه انداختن جنگ روانی علیه مقاومت فلسطین دارند، «زاهر جبارین» رئیس جنبش حماس در کرانه باختری طی سخنانی اعلام کرد: شایعات منتشرشده درباره انتقال دفاتر این جنبش از قطر به ترکیه درست نیست و حماس تأکید می‌کند که دفاتر خود را به هیچ مکانی خارج از دوحه منتقل نخواهد کرد.

زاهر جبارین در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: این‌گونه شایعات در چارچوب فشار رسانه‌ای بر مقاومت است و حماس دفاتر خود را منتقل نمی‌کند.

وی درباره نتایج سفری که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه داشت و دیدار وی با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور گفت: این سفر منجر به نتایجی از جمله تشدید فشار‌های ترکیه از خلال ابزار‌های سیاسی و دیپلماسی برای توقف حمام خونی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به‌راه انداخته است و نیز تشدید فشار‌ها برای برقراری آتش‌بس در این منطقه شد.

این مسئول حماس در ادامه تصریح کرد: ترکیه به این جنبش اطلاع داد میزان کمک‌های انسانی خود را که از طریق گذرگاه رفح به نوار غزه وارد می‌شود، دو برابر خواهد کرد.

رئیس حماس در کرانه باختری درباره تحولات مربوط به مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا نیز اعلام کرد: این جنبش از روز اول اعلام کرد عملیات طوفان الاقصی با هدف دفاع از قدس و مسجد الاقصی و اسرا و بازداشت‌شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر است.

وی افزود: کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در تلاش برای نابودی مسجد الاقصی و توسعه شهرک‌سازی‌های خود است و در حال بررسی چند پیش‌نویس با هدف اعدام اسرای فلسطینی در زندان‌هاست.

زاهر جبارین تأکید کرد: حماس یک جنبش آزادی‌بخش ملی است و هیچ دشمنی با هیچ یک از ملت‌ها ندارد، مشکل ما فقط با رژیم اشغالگر صهیونیستی است که از حمایت دولت‌های غربی برخوردار است به‌ویژه ایالات متحده. اقدام اخیر آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل دلیلی بر حمایت همه‌جانبه واشنگتن از اشغالگران و جنایات آنهاست.

دیروز هم یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس در واکنش به شایعات مبنی بر فشار بر رهبران حماس جهت ترک قطر در گفتگو با المیادین گفت: شایعات مطرح‌شده در این زمینه، جنگ رسانه‌ای به‌منظور اعمال فشار بر رهبران این جنبش در سایه پایبندی آن به خواسته توقف کامل جنگ و خروج نیرو‌های اشغالگر از غزه به‌عنوان پیش‌زمینه توافق مبادله اسراست.

طی چند روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی و غربی با به‌راه‌انداختن جنگ روانی علیه مقاومت مدعی فشار‌ها بر رهبران مقاومت فلسطین برای ترک دوحه شده‌اند که از نظر تحلیلگران سیاسی انتشار این گزارش‌ها در این بازه زمانی با هدف فشار بر مقاومت برای امتیازگیری در مذاکرات و بحث تبادل اسراست.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • تحلیلگر صهیونیست:در غزه گرفتار شدیم/جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند