Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:33:56 GMT

کردستان| مسابقه کلنگ‌زنی نمایشی در بانه+تصویر

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۰۱۵

کردستان| مسابقه کلنگ‌زنی نمایشی در بانه+تصویر

مسابقه کلنگ‌زنی نمایشی برای احداث پروژه پردیس سینمایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بانه برگزار شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، کلنگ‌ احداث پروژه پردیس سینمایی امید بانه عصر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس، معاون امور عمرانی استاندار کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فرماندار، امام جمعه موقت و شهردار بانه در این شهر به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی در اجرای کلنگ‌زنی نمایشی مسابقه راه انداخته بودند که در نهایت با تساوی میهمان در خانه میزبان خاتمه و ماجرا ختم به خیر شد!؛ یعنی هر دو طرف موفق به زدن دو کلنگ بر زمین شدند.

جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع با زیربنای 570 متر احداث و سه سالن با ظرفیت‌های 130 نفره، 90 نفره و 45 نفره و نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی برای آن پیش‌بینی شده است.

خوزستان| تصفیه خانه 25 هزار مترمکعبی آب شرب شوشتر کلنگ زنی شدکلنگ زنی 48 هزار مسکن طرح ملی در 5 استان به دستور رئیس‌جمهور5429 طرح استان کرمانشاه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

وی افزود: اعتبار این پروژه از محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تامین می‌شود.

گرچه دولتمردان و مسئولان از اول آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون در بیشتر جلسات مرتبط یا غیرمرتبط با مسائل عمرانی از کلنگ‌زنی‌های بی‌مورد در دولت‌ قبل انتقاد کرده و روی این مسئله مانور داده‌اند، اما امید است این کلنگ‌ها نیز همچون دیگر گلنگ‌های سالیان اخیر در استان کردستان در هوا نماند و یا در زمین گیر نکند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است