Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش در زمینه آی تی و انفورماتیک سابقه فروش خدمات در زمینه آی تی و انفورماتیک توانایی سفارش گیری سایت و سئو آشنا به کامپیوتر دارای ظاهر، فن بیان مناسب و روابط عمومی قوی آشنا به اینترنت و تکنولوژی متخصص در دیجیتال مارکتینگ استخدام بصورت تمام وقت حقوق ثابت، پورسانت و بیمه محیط کاری پویا و سالم فرصت های ارتقاء و پیشرفت شرایط عمومی جهت همکاری :

 

تحصیلات: مهم نیست (تخصص و مهارت اهمیت دارد) عدم سوء پیشینه کیفری داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمانی و روانشناختی داشتن حداقل سن 20 و حداکثر 35 سال پیگیر دقیق باهوش خلاق و ایده پرداز مسئولیت پذیر مشتاق به یادگیری تعهد به زمان روحیه کار تیمی متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره تلگرام و واتساپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
موبایل 09999845747 تلگرام 09999845747 واتساپ 09999845747 ایمیل asnaashari@rayancompany.ir آدرس: تهران - امیرآباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، نیکوکاران و خیرین همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، چهل میلیارد تومان به حساب این ستاد واریز کردند.

رقم واریزی نیکوکاران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده، رشد ۳۶۴ درصدی داشته و رکورد بی سابقه‌ای ثبت شده است.

خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6076836

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارشناس صدا و سیما: موشک‌ها و پهپاد‌ها زمینه‌ساز صلح هستند
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • چطور می‌توانیم کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد
  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید
  • گوینده پیشکسوت به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد
  • پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان
  • منابع انسانی، رکن اصلی و سرمایه دستگاههای اجرایی است