Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:59:44 GMT

تشکیل ۳۲۰ پرونده در پلیس امنیت اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۱۲۹

تشکیل ۳۲۰ پرونده در پلیس امنیت اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین نهضت بهره برداری از پروژه های عمرانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه امروز ۱۹ پروژه عمرانی و تعدادی افتتاحیه و کلنگ زنی در اصفهان انجام شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها با هزینه حدود ۳۲ میلیارد تومان به ثمر رسیده است؛ اقدامات خوبی در استان اصفهان صورت گرفته است که امیدوار هستیم باعث ارتقا خدمت رسانی و امنیت و آسایش مردم شریف اصفهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی امروز با تمام توان و ظرفیت با استفاده از نیروهای پرتوان، فنی، خدوم و جهادی در حال خدمتگذاری است و هرمقدار تجهیزات و ابنیه ما ارتقا پیدا کند خدمت رسانی ما هم سرعت و کیفیت بیشتری خواهد داشت اما در هر صورت با همین بضاعت کمی هم که داریم شاهد پیشرفت‌های خوبی در استان اصفهان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اقدامات فرماندهی انتظامی استان اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوار هستیم روند رو به رشد استان اصفهان ادامه داشته باشد و ما شاهد پیشرفت‌های بیشتر در اصفهان باشیم.

برخورداری از نیروهای متخصص  از لازمه‌های هوشمند سازی نیروی انتظامی است

وی  برخورداری از نیروهای متخصص و حرفه‌ای را از لازمه‌های هوشمند سازی نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: یکی دیگر از نیازهای ما در این عرصه برخورداری از زیر ساخت‌ها و استفاده از تجهیزات و فناوری‌های روز و استفاده از بانک‌های اطلاعاتی است که در اختیار مجموعه‌های مختلف قرار دارد و امیدوار هستیم شاهد دستاوردهای خوب در زمینه هوشمند سازی نیروی انتظامی تا پایان سال ۱۴۰۰ باشیم.

سردار اشتری بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی با وجود  عمر کمی که دارد اقدامات خوبی داشته است، ۲۰ پرونده بزرگ اقتصادی و ۳۰۰ پرونده کوچک اقتصادی در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده است و برخی پرونده‌های بزرگی که در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است به همت نیروهای خدوم نیروی انتظامی تشکیل شده است؛ سال گذشته نیز تعدادی از پرونده‌های بزرگ اقتصادی توسط نیروی انتظامی شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی  با اشاره به استقرار نیروی انتظامی در مبادی گمرکی کشور، اظهار داشت: در ۱۴ مرکز گمرکی اصلی کشور تا پایان سال مستقر خواهیم شد و امیدوار هستیم این حضور و این حرکت جدید نیروی انتظامی تأثیرات مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد.

امکان آزادی موتورسیکلت‌ها در استان اصفهان

 فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از امکان آزادی موتورسیکلت‌ها در استان اصفهان خبرداد و افزود: اگر دستور قضایی برای توقیف موتور سیکلت وجود نداشته باشد هموطنان اصفهانی می‌توانند با طی مراحل قانونی نسبت به آزادی موتورسیکلت خود اقدام کنند.

وی پیرامون فعالیت‌های نیروی انتظامی کشور در ایام راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین عزتی است برای جهان اسلام و نیروی انتظامی بهترین خدمات را به زائران عزیز ارائه کرد و مسؤولیت امنیت و تردد و تسهیل در ورود و خروج زائران را برعهده داشت و بنابر گفته زائران، نیروی انتظامی توانسته است خدمات بزرگی انجام دهد.

صدور بیش از ۲ میلیون گذرنامه و دفتر موقت تردد

سردار اشتری با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون گذرنامه و دفتر موقت تردد در این ایام صادر شده است، بیان داشت: گیت‌ها در تمام مرزها افزایش پیدا کرد و اقدامات خوبی برای تسهیل عبور و مرور مردم صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه با وجود افزایش ۲۰ درصدی تردد خودروهای شخصی شاهد کاهش ۱۱ درصدی تصادفات در ایام اربعین بودیم و امیدوار هستیم هرساله شاهد این نرخ کاهشی تصادفات و افزایش خدمت رسانی به زائران باشیم.

کد خبر 4754865

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی موتور سیکلت کربلا اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید داوود حسینی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح شناسایی متهمان تحت تعقیب و متواری، دستگیری این افراد از ابتدای ماه جاری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی آزادشهر قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مراجع قضائی، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و امنیت عمومی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در آزادشهر

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

حسینی اظهار کرد: طی عملیات‌های انجام شده یک خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و۱۷ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری مواد مخدر، آلات استعمال و توزین کشف شد.

وی یادآور شد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و مردم نیز همواره باید پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها یاری کنند.

کد خبر 6079171

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور