Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش خانم و آقا حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه کارشناس بازار یابی و فروش در صنعت ساختمان مسلط به اصول حرفه ای بازاریابی و فروش مسلط به فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان توانایی تشخیص نیاز مشتریان مسلط به فروش B2C مسلط به بازاریابی تلفنی و حضوری ( پرزنتیشن محصولات و جذب مشتری ) مسلط به ICDL , CRM و نرم افزار های office دارای مهارت مذاکره و پیگیری و روابط عمومی بالا خلاق، منظم، متعهد، فعال ، مسئولیت پذیر، با انگیزه و نتیجه گرا دانش به روز و اطلاع از روند فعلی بازار حقوق بالا  پورسانت  بیمه لطفا عزیزانی که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت نموده اند رزومه خود را با ذکر عنوان کارشناس فروش به نشانی ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل ashkani.adv@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان

فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، یادگار احمدی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی مواد شیمیایی اظهار داشت: طرح توسعه این شرکت تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی شرق شهرستان سمنان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در فاز 2 و توسعه این واحد تولیدی سالانه 232هزار تن کلر ، هیپوکلریت ، اسید کلریدریک ، هیپو کلریت کلسیم و کلرو کلسیم تولید خواهد شد.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  افزود: با راه اندازی این طرح توسعه زمینه اشتغال 60 نفر فراهم شده است.

احمدی اضافه کرد: شرکت صنایع شیمیایی کلران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلر در سطح کشور است که بخش عمده نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت اشتغالزایی برای حدود 860 نفر در شهرستان سمنان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن